aloebiz.net Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 M6 felger synes jeg ser vanvittig tøft ut på E92 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Gratulerer med ny bil! E92 er jo bare SÅ mye tøffere enn E90.. Ser ut som du har valgt rett utstyr også, ja. Navi er bare å droppe, mye bedre å kjøpe seg en TomTom utenom. Da får du en mye bedre navigasjon i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abj Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Har sendt en mail til Autozentrum nå og spurt om de kan spore leveringen på noen måte. Haha, de kommer til å få en del henvendelser om fremdrift fra meg fremover! Hvilken info fikk du av forhandler rundt fremgang i bestillingen? Hvor tidlig fikk du vite produksjonsuke? Har akkurat bestilt en E92 320d med M-pakka og en liten haug med annet utstyr, og ventingen er allerede tung ... bare noen få dager etter at bestillingen er gjort. Lurer på hvor mye jeg kan "presse" forhandler av info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Gratulerer med ny bil! E92 er jo bare SÅ mye tøffere enn E90..Ser ut som du har valgt rett utstyr også, ja. Navi er bare å droppe, mye bedre å kjøpe seg en TomTom utenom. Da får du en mye bedre navigasjon i tillegg. Du har åpenbart ikke testet BMW's navigasjon. Denne er helt adekvat og kan lett måle seg med en hvilkensomhelst ekstern enhet. Og så ser det mye mer ryddig ut å ha det integrert i bilen. Har man mulighet bør man uten tvil gå for integrert navigasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Tror jeg ville valgt navi med tanke på vidresalg siden også.. Utrolig fet bil. Så en styla sedan på bmw i Sandnes. Kan jo bare drømme om hvor fet en styla coupe blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abj Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Gratulerer med ny bil! E92 er jo bare SÅ mye tøffere enn E90..Ser ut som du har valgt rett utstyr også, ja. Navi er bare å droppe, mye bedre å kjøpe seg en TomTom utenom. Da får du en mye bedre navigasjon i tillegg. Du har åpenbart ikke testet BMW's navigasjon. Denne er helt adekvat og kan lett måle seg med en hvilkensomhelst ekstern enhet. Og så ser det mye mer ryddig ut å ha det integrert i bilen. Har man mulighet bør man uten tvil gå for integrert navigasjon. Må si meg enig her. Jeg var også skeptisk til integrert navi siden det er såpass kostbart. Kjøpte en ny Mini Cooper tidligere i år, da med integrert navi - som jo er BMW sin navi - og etter å ha benyttet den er jeg ikke i tvil om at integrert navi er verdt pengene. Ikke bare for navigasjonen sin del, men også for styring av innstillinger, radio, telefon etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå