Jsørvik Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 er det virkelig ingen som har 1-serie i disse dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Her er et par bilder av Blackberry'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jsørvik Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Hvilken eksos har du? lyst på 2 utblåser selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Supersprint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jsørvik Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 okei! så fin ut bilen din Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 (endret) Her er bilder av 1-serien jeg hadde før. 19" Superstar felger (255 dekk bak) og H&R 30mm senkefjærer. Nydelig å kjøre med. (OT: Felgene har ligget i garasjen ubrukt noen år nå. Fikk byttet ytterringer for 7000,- etter en kantkjøring, men når jeg fikk de tilbake fra verkstedet så jeg at lakken er begynnt å flasse i senter, så felgene ble bare liggende i påvente av litt fiks. De bør splittes på nytt og lakkes opp. Har insett at jeg ikke gidder å gjøre noe med det fordi det er så mye andre ting jeg prioriterer , så er åpen for bud om noen kunne tenkt seg felgene. Dekkene har greit med spor, men de har som sagt ligget noen år i garasjen nå). Endret Mars 3, 2016 av Daniel80 Stavefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå