Gå til innhold

ps2 i bilen


Anbefalte innlegg

hei har just koblet opp ps2 i bilen..

bruker pioner headunint å 300W omformer fra biltema..

Så har det seg sånn at første gang jeg skulle teste dette her, så kom det bilde men det lagga veldig å var uklart, så etter jeg koblet fra alt å koblet det til igjen så kommer det ikke bilde, bare flirrer over skjermen, ser ut som det er dårlig kontakt noe sted men har sjekket dette å det er det ikke..

Noen tips?

Kansje den får for lite strøm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får neppe forlite strøm. Men hadde det ikke vært lettere å kjøre den rett over til 9volt i steden for å gå fra 12v til over 200v og ned til 8.5volt igjen... :) Fra 12v til 9v får du på Chlas Olson til 350kr og den er cirka veldig liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skjønner ikke helt.. den omformeren jeg har går vel bare fra 12v til 220v??

Hører at playstation'n sviver å den lyser grønt men får alikavel ikke noe bilde..

I stedet for å gjøre om 12-220v for så at det går fra 220v til 9 v, så setter du på en 12-9v omformer. Send mail, hvis du vil bestille en av oss. Monterte senest PS2 i en Cayenne i går..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hmm, skjønner ikke helt.. den omformeren jeg har går vel bare fra 12v til 220v??

Hører at playstation'n sviver å den lyser grønt men får alikavel ikke noe bilde..

det han mener er at bilen din lager 12vdc, også omformerer den greia i bilen din til 230vac, og playstation maskina di gjør om det til 9volt igjen. og da KUNNE du heller kjøpt en dings som lager 9v ut av 12volt, med en gang. men det er jo litt sent nå.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...