hagenisse Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Designet blir litt for mye wannabe-ferrari for min smak, men mr2 er morsommere biler enn de fleste bmw-er gitt.
bmwrasaren Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 SKAFF DEN MANNEN EN BMW FORT!! Kan ikke kjøre rundt i Toyota
ChrZZ Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Såh... Da er "endelig" Toyota-diskusjonen over, folkens! JEG HAR KJØPT MEG BIL! Faktisk, så landet jeg ikke på noen av de kriteriene jeg sa jeg skulle ha... Valget kom på en: E46 316i, 2000-mod Bilen er firedørs og sort. Av ekstrautstyr, så har den bl.a. følgende: - Fabrikkmonterte Xenon-lykter - Sportsseter i stoff (jeg liker ikke skinn) - Aircondition - BusinessCD-pakken - Cruisekontroll - Antiskrens & antispinn - 2x el-vinduer - 17" originale BMW alufelger (disse skal bli vinterfelger) (evt flere ting kommer etter at jeg har fått en utstyrsliste fra Koed på bilen) Bilen har gått 223 000km. Noen syntes dette kanskje er mye.. men blir den for daff, så finner jeg nok en 316/318 som har gått 100 000km mindre, og slepper den nedi (gidder ikke oppgradere motoren (mye) ulovlig) Bilder av bilen kommer om litt. Er det forresten noen her som vet hvordan jeg kan fjerne et hengerfeste som ikke er avtagbart med en hendel? Den lille rakkeren bak SKAL VEKK!
Superbeetle Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Gratulerer med ny bil da:) Men bilder må til.... Kommer vel masse av ideer til større motor og "hvorfor kjøpe 316 når du kan....." Går ikke fælt med 316, men det gjør da ikke en 325 heller..(dog kun prøvd e30 og e36)
ChrZZ Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Hehe. Takker! Ja, vi har jo begge samme motor, så Er nok en del som kommer til å spørre hvorfor, men når man først finner en billig E46, så slår jeg til. E46 er i en helt annen klasse enn E36. Helt annen komfort, bl.a. Man skal også lete lenge etter ekstrautstyr som på denne, til samme pris, på en E36(!)
Mikke1981 Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Hei da fikk du bytta bil E46 er fin bil men ! 316i er litt for smått synnes jeg. Men lykke til videre
Kenny_ Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Grattis med ny bil. Ser frem til noen bilder av gliset
Dr_S Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 Så denne hvite sedanen i Tønsberg idag faktisk! Men så ikke hvem sjåføren var.
Ad|oS Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Tydligvis ei som heter Jenny som sannsynligvis kjørte den. Er til salgs nå.... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1964933
John H Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Savner felgene mine eg!! Angrer som en hund at eg byttet de i noen andre som chrzz hadde!
ChrZZ Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Haaahahahaa! Hun prøver å selge den til samme pris som jeg gjorde til henne! Samt at hun har brukt mine bilder, OG, brukt min tekst. Eneste som hun ha skrevet er at mange slitedeler er byttet av forrige (forje) eier.. IDIOT! Har btw kjent til henne her. Dvs, var henne som kjøpte. Blond jente som ikke engang var 18 år da hun kjøpte den i fjor..
Ad|oS Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Bilen går nok litt billigere enn dette, men må jo ha litt prutingsmonn Og at folk bruker andres bilder i sin salgs annonse kjenner jeg godt til. Gamlebilen min ble solgt videre to ganger etter jeg hadde den, og begge gangene ble mine bilder brukt i annonsen... Rart det der hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå