///MoePower Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Unnskyld utrykket, men han er av typen jeg kaller : TULLING Den siste tullingen har nokk ikke tatt kveld enda Og som autofil-Larsen sier: "og godt er det" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 passer M3 panser rett på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Gratulerer med veldig fin bil Pen farge, en stiv pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 passer M3 panser rett på da? Jeg har hørt mange si at M3 panser ikke passer på en ikke M, det er noe med skjermene... Men jeg har sett ikke M biler med M panser, så jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 var det jeg og har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Hmm, nå fikk dere meg til å gruble. Men da jeg var innom GS Bildeler for en tid tilbake, så hadde de utstillt en 323 Ci med Seidel wide body kit og M3 panser. Jeg spurte faktisk om panseret siden jeg hadde lyst på et slikt på min daværende 320Ci. Han fyrn på Gs sa at de hadde kjøpt et brukt M3 panser. Om det var noe som måtte tilpasses spurte jeg ikke om, regnet med at det gikk overens. Men dette må jeg sjekke litt nermere, så slipper jeg noe styr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Er jo mulig det går på hvis en bytter panser og skjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Må bytte skjermer også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Må bytte skjermer også ja. Må ikke, men det blir penest. Hvis man ikke bytter skjermer, så blir det en stor glippe mellom panser og skjerm. En bekjent av meg har gjort dette på sin 320ci. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Ja, du har rett. Må ikke på død og liv, men det blir ikke så pent uten å bytte nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Jaja, da blir det jo fort penger av dette da, spørs om det er verdt det. Er ikke hjulbuene på M3 mye bredere da? eller er dette bare bak? Ser kansje litt snålt ut med brede hjulbuer forran og ikke bak. Noen som har bilder kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 De er bredere foran og bak ja. Pen bil du har fått deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 De er bredere foran og bak ja.Pen bil du har fått deg. Da trur jeg faktisk jeg går for et helt vanlig orginalt E46 panser. Hadde jo fristet med både M3 panser og skjermer, men er redd for at det rett og slett kommer til å se dumt ut. Kunne jo sikkert ha skifta hjulbuer bak også, men nå kjøpte jeg ikke denne bilen for at den skulle bli noe prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Gjernes skrev: Sitat: Unnskyld utrykket, men han er av typen jeg kaller : TULLING Den siste tullingen har nokk ikke tatt kveld enda Og som autofil-Larsen sier: "og godt er det" _________________ Ja..vi er visst mange tullballer her inne , men flott bil iallafall hihi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå