Torbjørn H Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Pen, ikke sant? Sjekk speilene.. http://www.europrojektz.be/gallery/its-06/slides/105090.html Original-politi, kom med dommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Blei vel litt i meste laget det der. Men eier har vel oppnådd det han ville.. Oppmerksomhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bæver Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Ikke pent spør du meg... Hallik-look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 var vel ikke de peneste speila... felgene passa ikke heller. skikkelig bruuuuuun farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Likte heller det første bilde Selv om ikke det var bmw, men nå var det ikke bilen jeg tenkte på så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 uten nyrere, kan vel kun trente øyne se at det faktisk er en bmw.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Mye som var fett der!!.. men en del var jo ikke helt min smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Speila var det værste med hele bilen. Ellers er det et par ting som skurrer, men er langt ifra det værste jeg har sett...spesielt av E36. F.eks denne fra samme side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 no comments... de felga synes jeg passer ber på en Amcar cruiser fra 60-70 tallet.. og de speila synes jeg ser litt spinkelt og billig ut.. tar du på andre speil og andre felger så er den "grei" Mine meninger.. Edit: den 3-serien noen bilder lengre bort er litt fancy.. http://www.europrojektz.be/gallery/its- ... 05061.html (bla også en gang til venstre) og en 5-serie.. http://www.europrojektz.be/gallery/its- ... 05035.html Det var mye rart å se der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Her var det virkelig mye som ikke var bra . Men denne kunne jeg godt hatt, uten å forandre på noe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Her var det virkelig mye som ikke var bra .Men denne kunne jeg godt hatt, uten å forandre på noe . PSSST. Streamer i frontruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 PSSST. Streamer i frontruta. Okei da, enig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Uff, der var det mye fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Tenk deg det helvette å vaske de felgene der rene for bremsestøv og diverse ulumskheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 husk at sånna små 100's er mote nedover i europa da! den passer perfect inn i euroscenen gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå