Gå til innhold

Min E46 M3 [Solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 466
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ja, da har jeg satt på banehjulene, og er iogforseg klar for Våler.

Men må si det var et stort nedrerlag å få på disse hjulene. Synes faktisk det ser helt teit ut. Hjulene er jo passer jo ikke til karosseriet... :? Er originale 18".

Ikke at jeg er forfengelig, men vurderer faktisk å heller bruke Hartge-felgene som sist...

Før:

dscn3454rnj8.jpg

Etter:

dscn3461rbf9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Magnus! Skal være enig i at dette ikke så spesielt bra ut i forhold til Hartge hjula. Men så er jo Conti dekka du har på 20" sykt dyre også da :shock: . Så er jo litt synd syns jeg, hvis du skal "spare" deg litt på banen, pga dyre dekk.

Nei, selg disse M3 hjula brenn kvikt, og kjøp deg 20" uglybugly dekk innen Fredag til Hartge felgene :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, får bestemme meg innen fredag. :-k

Er nok bedre med 18" enn 20" på bane sånn teknisk sett, men 19" hadde vært et bedre kompromiss. Angrer på at jeg ikke heller kjøpte noen originale 19" nå...

Og fy f... hvor lett den slipper bak nå! Merket stor forskjell fra 295 til 255. DSC-lampa blinket som et flipperspill på prøveturen her istad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg rimelige dekk til dagligfelgene mine jeg, så slipper jeg å kjøre noen gamle 17" på banen og kan heller bytte dekk oftere. Det er jo tross alt på banen man blir knipset oftest, og får de tøffeste bildene fra. Da er det utrolig kjedelig å ikke ha de tøffeste felgene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så ille..? Må jo være mye bedre å bruke 18" på bane kontra 20"! Der er det vel funksjon føre form som gjelder..? Du får heller bytte til 20" når du står parkert i depoet. :lol: Jeg hadde heller brukt mellomlegget til evt 19" på r-dekk i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ikke noe stort problem, og funksjon kommer helt klart forran form på bane. Ble bare overrasket over hvor feil det faktisk ble seende ut.

Bilen ser mye mer komplett ut med Hartge-felgene, og det var ikke noe problem å kjøre med dem på bane. Men det skal jo sies at jeg stort sett kun har erfaring med 19" og 20" på bane. Hvorfor skal det egentlig være et problem med store felger? Vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...