Gunnar Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Vakkert Magnus. Tar du min også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Hehe - er det ikke bare gøy å vaske nå som 7-ern har blitt så flott da? Og med Meguiar´s-produkter går det hele som en lek! Høres jo nesten ut som jeg er betalt av dem, men jeg synes faktisk det er svært bra produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Det så knall bra ut, M3`en din er et smykke av en bil Vasket i over 3 timer på lørdag jeg også, så gikk jeg inn i 10 min og når jeg kom ut igjen så var det et pollen/støv lag over hele bilen Ikke noe polering på meg før jeg har fått lånt meg et verksted. Bruker du maskin når du polerer forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Takk for det. Nope, ikke noe maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Å vaske går greit, men jeg er ikke noe glad i å polere! Masse asfaltstøv som skulle vært fjernet på min, og i en optimal verden skulle panseret vært omlakkert pga. steinsprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 det ble knall bra! hmmm, kanskje jeg skal ta en omgang med bilen min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Ikke sett denne tråden før, men må si du har en vakker bil! Har skjønt etter å ha lest tråden at du gir den pleien den fortjener også..det er bra. E46 M3 er den eneste bilen jeg vet med meg selv at jeg SKAL eie en gang i løpet av livet. Synes den har fantastiske former, og jeg vil tro kjøreegenskapene samt. kjøreopplevelsen ikke står noe særlig tilbake heller. Igjen - en utrolig pen M3 Mr.Magnus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Takk for det. Det er både viktig og gøy å holde den ved like. Synes fortsatt det er en super bil. Har vært inne på tanken å bytte et par ganger, men faller hver gang tilbake på at denne bilen har det meste jeg ønsker meg. Går bra, masse kjøreglede og det man "trenger" av komfortutstyr til daglig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Sattan Magnus, fett bilde av en fet BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Ja, dette var et stilig og kreativt bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Takk for det gutter. Her er et par vannbilder til... Og etter tørking... Sommer er digg rettogslett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Desidert en av bimmers peneste E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Desidert en av bimmers peneste E46 Eller kanskje en av landets peneste? En utrolig flott bil, som åpenbart blir tatt godt vare på av en skikkelig entusiast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 schaize! denne bilen fortjener ikke å bli sjeten. jeg hadde vaska den hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Ja... Ikke så mye nytt her i gården egentlig, men legger ut noen bilder jeg tok på søndag. Merker begrensningene i et gammelt kompaktkamera når en prøver å ta gode bilder. Ser så mye bedre ut i virkeligheten liksom... Må nok prioritere på meg et speilreflekskamera snart. Ellers har jeg ikke gjort noe nytt med bilen i sommer. Kun vedlikehold og kost meg med den. Jeg vurderer også salg om dagen om rett pris og person skulle dukke opp, men føler det egentlig er litt feil tid på året for salg av en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå