Gå til innhold

Min E46 M3 [Solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 466
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så vakker :)

Ja, det er nok feil tid på året nå, og alle forventer å handle til dumpepriser. Tviler på du taper noe på å vente til våren, selvom det er litt vanskelig å forutse utviklingen nå om dagen...

Tror nok du kommer til å angre den dagen du ser bilen gå.... Hva med litt forandring istedet? Andre felger, CSL-bakluke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg friheten til en rask liten photshop av bildet. Bare få frem litt mer farger og kontraster, så kan et gammelt kompaktkamera fungere bra det også :wink:

izf7edqobwdbpts2i7n5.jpg

Ja, vet det er kornete og fælt, men blir sånn når man bare gjør det fort og galt hehe

Woææ... Overkill! He-he... Blir bare sittende å se på veggen jeg... Men, man kan gjøre noe med det aller meste i photoshop ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for hyggelige kommentarer. :)

Man trenger noen sånna for å skjønne at dette fortsatt er en oppnåelig drømmebil for mange - inkludert meg selv.

En blir så utrolig fort godt vandt...

Ikke det at det er så viktig hva andre mener i seg selv, men man våkner litt opp og skjønner at man har noe som jeg bare drømte om for et par år siden.

Tok btw en liten video/lyd-snutt av eksoslyden på søndag også. Er ikke som virkeligheten akkurat, men gir jo en viss pekepinn på hvordan den høres ut.

Hvordan kan jeg få lagt den inn her da? På en enkel måte itilfelle. Orker ikke styre med YouTube-kontoer ol... :roll:

Det er en .mov-fil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du tar fine bilder selv med et kompaktkamera jeg Magnus!

Ser mange andre som kun oppgraderer til speilrefleks og tror de flotte bildene kommer av seg selv. Det gjør de jo definitivt ikke. En god fotograf tar fine bilder selv med et billig kompaktkamera. Du er sikkert klar for overgangen. :)

Kjøpte meg dSLR her om dagen selv, men er ikke komfortabel med det enda. Største problemet er at det er lite hendig å ta med seg.

PS: Originalbildet er mye penere enn photoshopvarianten oppi her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke engang å nevne filmklipp, men jeg det har jeg veldig lyst til å se og høre :) Både utvendig og innvendig.

Jeg filma klippet mitt som ligger på youtube med sånt 1 cm tykk digitalkamera (med filmfunksjon), men det ble ikke så ille selvom det ikke kan sammenlignes med virkeligheten eller skikkelig kamera med bra mic. Det skal vi nok klare å se gjennom fingrene på, så kom igjen, legg ut på youtube. Ekstremt enkelt både å opprette konto og legge laste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...