///Magnus Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Siden det kommer så mange hyggelige kommentarer her, legger jeg ut et par bilder til. Har også lagt inn større bilder på bildene tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Nydelig innvendig også denne, hvis jeg ikke har nevt det før . Håper du kommer på pussetreff også, så jeg får sett den litt nærmere i sømmene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Fin rompe Hva er dimmen på bakdekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 295/25-20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Rått, rett og slett. Diskret og pent stylet, utmerkede felger, svart er bra, perfekt interiør! :whoa: edit: I huleste for noen digre bakdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Pen bil, gratulerer Må bli en sånn engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Helt rått... Hvordan kom den ut forsikringsmessig? pris/bonus/kjørelengde/selskap osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Jeg trodde forsikringen var det som skulle sette en stopper for planene mine, men ble i utgangspunktet bare rundt 3000,- mer enn for 320'n. Etter litt "trixing & mixing" og opp i bonus (50%), endte jeg opp med ca det samme som før. Ganske bra det med en nyere bil til tre ganger prisen av den forrige. Gjensidige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Hvor gammel er du Magnus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 26. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 kan jeg tippe rundt 25/28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Bare tenkte på forsikringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Kanskje jeg skal slå til med en M maskin etterhvert jeg og, ble virkelig smitta. Tror det får holde med den ene turen, eller så blir jo min en skuffelse å kjøre resten av året hehe. Må innrømme at jeg savner 3 serien litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Var det ikke du som var blitt "fornuftig" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 geira sier mye rart Veldig pen bil, så den noen ganger i Trondheim når den gikk der. Den blir vel kanskje å se i Stavern om noen måneder når jeg flytter hjem for sommern også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå