jensemann Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Tror dette må være den billigste E34'en jeg har sett med tanke på km.stand, og generell stand utifra bildene(var flere men klarte bare å linke til salgsoppgaven). Hva tror dere? Noen som skal ha ny bil? Edit: 93-mod også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Link er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Hehe.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 D der var nesten for godt til å være sant, skulle sikkert stå 115tusen el? Var jo dødsbillig,løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Det er for godt til å være sant. Den såkalte selgeren visste ikke om noen annonse. Må være en dårlig spøk. EDIT; Jeg har ringt han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Haha, 40-årsspøk da eller? Hehe, minte meg litt om Sibbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hmm.. Bare jeg som stusser over Bi-xenon, cruisecontrol og ryggesensor? E34 ble vel ikke levert med ryggesensor? cruisecontrol? Selvfølgelig, det kan være ettermontert, men jeg velger å tro at det enten er en tulle annonse eller så er det noe galt med bilen som selger ikke velger å skrive om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hmm.. Bare jeg som stusser over Bi-xenon, cruisecontrol og ryggesensor? E34 ble vel ikke levert med ryggesensor? cruisecontrol? Selvfølgelig, det kan være ettermontert, men jeg velger å tro at det enten er en tulle annonse eller så er det noe galt med bilen som selger ikke velger å skrive om... Cruisecontrol var nok å få kjøpt originalt i 1993, men hverken Bi-Xenon eller ryggesensor (iallefall ikke noe mer avansert enn en akustisk variant) var tilgjengelig for 14 år siden. Utstyret er sikkert ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hmm.. Bare jeg som stusser over Bi-xenon, cruisecontrol og ryggesensor? E34 ble vel ikke levert med ryggesensor? cruisecontrol? Selvfølgelig, det kan være ettermontert, men jeg velger å tro at det enten er en tulle annonse eller så er det noe galt med bilen som selger ikke velger å skrive om... jeg har både cruisecontrol og ryggesensor (pdc) orginalt.. min er fra 95. no bi-xenon da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hmm.. Bare jeg som stusser over Bi-xenon, cruisecontrol og ryggesensor? E34 ble vel ikke levert med ryggesensor? cruisecontrol? Selvfølgelig, det kan være ettermontert, men jeg velger å tro at det enten er en tulle annonse eller så er det noe galt med bilen som selger ikke velger å skrive om... jeg har både cruisecontrol og ryggesensor (pdc) orginalt.. min er fra 95. no bi-xenon da. Ja, det er godt mulig. Vet at man fikk ryggesensor på E32, men var usikker på om man kunne få det på E34 eller ei. Når jeg tenker meg om husker jeg at man fikk cruise control, men ikke Bi-xenon. Jeg velger uansett å tro at det er noe galt med prisen eller noe galt med bilen som selger ikke velger å nevne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 ja, nei det sier jeg ikke noe på.. skulle bare nevne at e34 kom med det ekstra utstyret jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 ja, nei det sier jeg ikke noe på.. skulle bare nevne at e34 kom med det ekstra utstyret jeg.. Og jeg betviler ikke din kunnskap.. Du har jo tross alt en bil med dette utstyret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 En E34 kan være utrolig godt utstyrt. Kikka gjennom ekstrautstyrskatalogen for E34 her for bare et par dager siden, og man kan få som nevnt her ryggesensor, cruise control (ikke akkurat en sensasjon at man kan få det), kjøleskap i bakseteryggen på sedan og en liten kjøleboks mellom forsetene, bare for å nevne noe. Dette er jo egentlig ganske utrolig med tanke på at karroseriet er bortimot 20 år gammelt. Vil alikevel tro det at de ytterst få personene som bestillte biler med dette utstyret måtte vrenge lommeboka ganske godt også. (Men hvite blinkere bak til touring fikk de ikke til) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Drittlei køddeannonser på autodb.no. Finn på noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 oookej! Hva var vitsen med å lage en køddeannonse av denne bilen da? er jo ikke noe spesielt ved annonsen. Noen MÅ ha lite å ta seg til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå