Gå til innhold

Autodb: Valuta for pengene? E34

jensemann
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm.. Bare jeg som stusser over Bi-xenon, cruisecontrol og ryggesensor? E34 ble vel ikke levert med ryggesensor? cruisecontrol? Selvfølgelig, det kan være ettermontert, men jeg velger å tro at det enten er en tulle annonse eller så er det noe galt med bilen som selger ikke velger å skrive om... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Bare jeg som stusser over Bi-xenon, cruisecontrol og ryggesensor? E34 ble vel ikke levert med ryggesensor? cruisecontrol? Selvfølgelig, det kan være ettermontert, men jeg velger å tro at det enten er en tulle annonse eller så er det noe galt med bilen som selger ikke velger å skrive om... :?

Cruisecontrol var nok å få kjøpt originalt i 1993, men hverken Bi-Xenon eller ryggesensor (iallefall ikke noe mer avansert enn en akustisk variant) var tilgjengelig for 14 år siden. Utstyret er sikkert ettermontert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har både cruisecontrol og ryggesensor (pdc) orginalt.. min er fra 95. no bi-xenon da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har både cruisecontrol og ryggesensor (pdc) orginalt.. min er fra 95. no bi-xenon da.

Ja, det er godt mulig. Vet at man fikk ryggesensor på E32, men var usikker på om man kunne få det på E34 eller ei. Når jeg tenker meg om husker jeg at man fikk cruise control, men ikke Bi-xenon. Jeg velger uansett å tro at det er noe galt med prisen eller noe galt med bilen som selger ikke velger å nevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En E34 kan være utrolig godt utstyrt. Kikka gjennom ekstrautstyrskatalogen for E34 her for bare et par dager siden, og man kan få som nevnt her ryggesensor, cruise control (ikke akkurat en sensasjon at man kan få det), kjøleskap i bakseteryggen på sedan og en liten kjøleboks mellom forsetene, bare for å nevne noe.

Dette er jo egentlig ganske utrolig med tanke på at karroseriet er bortimot 20 år gammelt. Vil alikevel tro det at de ytterst få personene som bestillte biler med dette utstyret måtte vrenge lommeboka ganske godt også.

(Men hvite blinkere bak til touring fikk de ikke til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...