[space] Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 De siste 2 gangene jeg har sett, har de begynt skamferinga av ei strøken Boble Cab, og eldgamle mopeder i en garasje hos en fyr. Selv om han hadde en Testarossa i garasjen (som fikk 5 sekunder eksponering...)! Også båt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Leser lite for tiden, men da blir det Total BMW, eller Carburetti, da disse er mest interessante for min del. Syns faktisk enkelte utgaver av Amcar er greie, men blir ofte litt kjedelig. Selvsagt blir det litt AMS, Autofil og Max Power etc. De to sistnevnte betaler ikke jeg for i tilfelle;) Noen som vet hvordan man kan abonnere på Total BMW, stund siden jeg har lest, savner det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Noen som vet hvordan man kan abonnere på Total BMW, stund siden jeg har lest, savner det;) http://www.total-bmw-mag.co.uk/subscribe.php Jeg abbonerer fra et annet sted jeg ikke husker navnet på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Total BMW og Performance BMW..også Fahrfreude da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 performance bmw, bilsport og ikke minst fahrfreude. samt teknikkens verden, veteran/motor/båt børsen, motor, illustrert vitenskap +++ når jeg er på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå