|Andreas| Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Jeg skjønner ikke helt hva som er morsomt med kommentere andres biler på denne måten. Hva om faktisk vedkommende har behov for 1000-meterene? Husk at det faktisk fins folk som kun er ute etter en A-B bil, samme om det er en BMW 320i eller en Ford Fiesta 1.1.. Bilen var absolutt ikke den mest velholdte bilen, men ikke alle gidder å kaste bort flere tusen kroner på en bil og hvertfall ikke på en gammal haug av en E30.. ..Min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 bare svingskive som mangler på denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpia Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 kunne faktisk trengt meg et par 1000 metere selv, nå som synet mitt ble redusert 80% av å se på denne salgsannonsen hehehhe... synd det ikke er så mange pene og vedlikeholdte E30 til salgs nå... er i mine øyne noe av det fineste BMW har laget... men når folk nedsarver noe sånnt... huff...it hurts in my soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Er det egentlig lov med 3 ekstralys/1000metere? Er det ikke sånn at det skal være par(tall) når det gjelder lys? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Tro om den rattkula er kjekk å drifte med? Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Var nydelig montert den cd-spilleren (eller kansje det er kontrollboks for ekstralysene) som ligger på dashbordet helt til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_rs Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 har nå godt lys hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå