Gå til innhold

Styggeste E34`er noensinne..!

borte
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner da faktisk ikke at de som produserer dette faktisk produserer det... De må da se at dette ikke er pent?

Snakk også i retning av de som produserer for det første, monsterfronten til E36.. de tjener jo faktisk penger på den fordi folk er blinde nok til å kjøpe det. Helt uforståelig for min del at folk faktisk kjøper noe sånt. Punkt 2 blir vel egentlig bare alt annet stygt som folk faktisk klarer å sette på bilene sine. Så en grønn E36 318i sedan her om dagen i oslo, med originale baklykter. Det er forsåvidt greit, men så hadde han satt på sånne chrome-rammer rundtlyktene. Mere usmakelig bortsett fra monsterfronter og batmobil over here, har jeg f... ikke sett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.... Mange av disse bilene er tydeligvis russiske... Hva er det dem har "skjønt" og vi "ikke skjønt"?

Eller er dem rett og slett såpass blinde på trespriten at det bare er å peise på for full hals av alt som åpenbart sier *NEI*..?

Hallooo...Vodka til morgen, lunsj, brunch, middag og kvelds...nesten så de fortjener applaus for i det hele tatt å klare å lime sammen plasten... :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å leste denne tråden på jobb en dag, da en kollega så det, og sa:

Nesten lik min jo.

Hvorpå jeg svarte HÆÆ!!??

Dette er noe av det mest horrible jeg har sett.

Nyrene på den med E39 lyktene(eller hva det var), står jo sånn ---> / \

Jævla juggel er det greiene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...