S3T Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Fikk valsa bakskjermene i går Før: Etter: Blei valsa ut ca. 8mm på hver side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Veldig pene felger! Bare å senke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Ja senkesettet er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Da var H&R fjørene, Clubsport lepper og dørkmatter på plass Skrudde først på Clubsport leppene: Så fikk jeg satt på senkesettet: Skal ta bedre bilder av ferdig senka bil i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Dette blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Lekkert Hvor mange mm var dette? Hvor mange cm er fangeren over bakken nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Takk Det er ca. 13 cm fra Clubsport leppene og ned i bakken. Dette senker 35/15mm. Det tilsvarer 55/35mm på en sedan eller stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Nå har anlegget komt inn i bilen. -Focal 130KF Frontsett -Focal 130CV1 Bak -dynaBel DY9412 Sub -dynaBel BF0756 Forsterker Subben er en enkelspola(4ohm) multimagnet sak på 800W kontinuerlig og 1200W max. Forsterkeren har 6 kanaler på henholdvis 4x75W og 2x200W, men brukoblet so yter den 1x600W. Byggde en kasse i reservehjulbrønnen der både sub og forsterker ligger nå. Kassa ble en lukket kasse på ca.30L. Satt inn 2 høy/lav nivå adapter frå Helix frem med spilleren for å få ut lavnivå signal til forsterkeren. Jeg ble ganske fornøyd med dette oppsettet her. Det spiller veldig bra. Når jeg begynte å bygge kassen hadde jeg ingen plan bortsett fra at den skulle stå i reservehjulbrønnen, så selve kassen kan se litt jalla ut Men det blir bra når jeg får gjort ferdig finishen. Her er et par dårlige mobilbilder av kasse, sub og forsterker. Skal ta bedre bilder når jeg kommer hjem fra Nordsjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Sånn ser kassen ut i bilen, det som står igjen nå er å rette opp kassen og feste den, lage til en plate rundt sub og forsterker samt lage til kjøling til forsterkeren og sette på plass alle panel i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Ah nice. Virkelig pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 r i området som har 10% halling, har jeg 80-90 i bunnen av den bakken så kan jeg ligge i 6. gir hele veien. Å det er en forholdsvis lang bakke. La meg gjette: Leikongbakkane? Kor du helde til egentli? (oversettelse: hvor holder du til egentlig? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Ja jeg mente Leikongbakken Jeg holder til på Larsnes. Her er et par kveldsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Nydelig bil og fantastisk fine bilder. Er det helt "ekte" eller har de vært innom bildebehandlingsprogram ? Personlig er jeg ikke fan av "leppa" foran - synes den så bedre ut uten denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Nei bilda er helt ekte, eneste jeg har gjort er å justere opp skarpheten litt, men bilda skal behandles i photoshop når jeg lærer meg å bruke det. Da blir de noke enda bedre Det var et veldig spessielt lys ute den kvelden, stortsett alt var oransje. Når jeg såg det da hoppa jeg ut av sofaen for å ta bilde av bilen Ja den orginale M-Tech fangeren er nice, men jeg liker den aggresive looken du får med Clubsport leppene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå