Gå til innhold

BMW 320Cd - Bilen er solgt!

S3T
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var H&R fjørene, Clubsport lepper og dørkmatter på plass :wink:

Skrudde først på Clubsport leppene:

DPP_0050.jpg

DPP_0052.jpg

DPP_0051.jpg

DPP_0053.jpg

Så fikk jeg satt på senkesettet:

DPP_0054.jpg

DPP_0055.jpg

Skal ta bedre bilder av ferdig senka bil i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Nå har anlegget komt inn i bilen.

-Focal 130KF Frontsett

-Focal 130CV1 Bak

-dynaBel DY9412 Sub

-dynaBel BF0756 Forsterker

Subben er en enkelspola(4ohm) multimagnet sak på 800W kontinuerlig og 1200W max.

Forsterkeren har 6 kanaler på henholdvis 4x75W og 2x200W, men brukoblet so yter den 1x600W.

Byggde en kasse i reservehjulbrønnen der både sub og forsterker ligger nå. Kassa ble en lukket kasse på ca.30L.

Satt inn 2 høy/lav nivå adapter frå Helix frem med spilleren for å få ut lavnivå signal til forsterkeren.

Jeg ble ganske fornøyd med dette oppsettet her. Det spiller veldig bra.

Når jeg begynte å bygge kassen hadde jeg ingen plan bortsett fra at den skulle stå i reservehjulbrønnen, så selve kassen kan se litt jalla ut :P Men det blir bra når jeg får gjort ferdig finishen.

Her er et par dårlige mobilbilder av kasse, sub og forsterker. Skal ta bedre bilder når jeg kommer hjem fra Nordsjøen.

DSC00191.jpg

DSC00192.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

DPP_0069.jpg

Sånn ser kassen ut i bilen, det som står igjen nå er å rette opp kassen og feste den, lage til en plate rundt sub og forsterker samt lage til kjøling til forsterkeren og sette på plass alle panel i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

r i området som har 10% halling, har jeg 80-90 i bunnen av den bakken så kan jeg ligge i 6. gir hele veien. Å det er en forholdsvis lang bakke.

La meg gjette: Leikongbakkane? :lol:

Kor du helde til egentli? (oversettelse: hvor holder du til egentlig? :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei bilda er helt ekte, eneste jeg har gjort er å justere opp skarpheten litt, men bilda skal behandles i photoshop når jeg lærer meg å bruke det. Da blir de noke enda bedre ;)

Det var et veldig spessielt lys ute den kvelden, stortsett alt var oransje. Når jeg såg det da hoppa jeg ut av sofaen for å ta bilde av bilen :P

Ja den orginale M-Tech fangeren er nice, men jeg liker den aggresive looken du får med Clubsport leppene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...