Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  aequitas - veritas skrev:
Aequitas - Veritas betyr "rettferdighet" og "sannhet"! 8)

..og JA, det står jeg for! :P:lol:

Hentet idèen fra Boondock saints eller? :)

Mitt nick er egentlig Espen M3, men det ble M33 pga noe rart som skjedde med gleming av passord etc.. Så da ble det M33.. Espen er da selvfølgelig fornavnet mitt.

Skrevet

mitt nick kommer vell av at eg måtte velga nick for noen år siden og eg satt å hørrte på ei gruppa så hette Cosmic Gate.. derfor me litt mod blei d _CoZm|C_ :)

Skrevet

Før het jeg bmw_728i noe som er dumt med tanke på at jeg nå har 745.

Så jeg har fått byttet til ///MoePower fordi Moe er etternavnet mitt (uttales kun Mo) og ///MoePower klinger med ///M-Power

Så derfor har det blitt sånn :wink:

Skrevet

Nicket mitt ble valgt for ca 18 år siden.

Presten spurte "Hva er nicket hans?", han fikk svaret "Yngve Josefsen", så trødde han hodet mitt ned i ei skål med vann.

Skrevet

PIIIPower; Fra den gammle gode tiden. Overklokking av PIII fra Intel, jeg var en jævel på det, og nicket har liksom hengt med...

Er ikke så mye festelig man kan gjøre med Marius liksom.. :D

Skrevet

navnet mitt: lloydsb = Lloyd Skår Bringsdal :)

Kaller meg det på alle foruma jeg er medlem på. Avforum, Bimmers, mopedportalen, nissan forum ++ husker ikke alle

Skrevet

Begynte å kalle meg mAZE i 1993 først i "The Scene" på Amiga'n, hvor jeg laget musikk(som jeg gjør fortsatt), og har da brukt det nicket på stortsett alt. Til tider er det mAZEmDS og mAZEaPT ..

Hvor mDS står for Moods Plateau (Data-gruppa jeg er med i www.moodsplateau.net) og aPT er Apathy som er den gamle gruppa jeg var med i på Amiga'n. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...