Stephan.s Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Egentlig ikke så avansert: Fornavn pluss første bokstav i etternavn. Initialene blir S.S noe som ikke er så morsomt
Espen M33 Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 aequitas - veritas skrev: Aequitas - Veritas betyr "rettferdighet" og "sannhet"! ..og JA, det står jeg for! Hentet idèen fra Boondock saints eller? Mitt nick er egentlig Espen M3, men det ble M33 pga noe rart som skjedde med gleming av passord etc.. Så da ble det M33.. Espen er da selvfølgelig fornavnet mitt.
_CoZm|C_ Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 mitt nick kommer vell av at eg måtte velga nick for noen år siden og eg satt å hørrte på ei gruppa så hette Cosmic Gate.. derfor me litt mod blei d _CoZm|C_
///MoePower Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Før het jeg bmw_728i noe som er dumt med tanke på at jeg nå har 745. Så jeg har fått byttet til ///MoePower fordi Moe er etternavnet mitt (uttales kun Mo) og ///MoePower klinger med ///M-Power Så derfor har det blitt sånn
Yngvejos Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Nicket mitt ble valgt for ca 18 år siden. Presten spurte "Hva er nicket hans?", han fikk svaret "Yngve Josefsen", så trødde han hodet mitt ned i ei skål med vann.
PIIIPower Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 PIIIPower; Fra den gammle gode tiden. Overklokking av PIII fra Intel, jeg var en jævel på det, og nicket har liksom hengt med... Er ikke så mye festelig man kan gjøre med Marius liksom..
borte Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Espen M33 skrev: Hentet idèen fra Boondock saints eller? Jepp, har nok det! ..Det er en meget bra film!
bmwhans Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Det ene fornavnet mitt er Hans. da blei det bmwhans.. ikke værre enn det
lloydsb Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 navnet mitt: lloydsb = Lloyd Skår Bringsdal Kaller meg det på alle foruma jeg er medlem på. Avforum, Bimmers, mopedportalen, nissan forum ++ husker ikke alle
mAZE Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Begynte å kalle meg mAZE i 1993 først i "The Scene" på Amiga'n, hvor jeg laget musikk(som jeg gjør fortsatt), og har da brukt det nicket på stortsett alt. Til tider er det mAZEmDS og mAZEaPT .. Hvor mDS står for Moods Plateau (Data-gruppa jeg er med i www.moodsplateau.net) og aPT er Apathy som er den gamle gruppa jeg var med i på Amiga'n.
Christopher Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Har hatt mitt så lenge jeg kan huske og har ikke giddet å bytte Så helllau Christopher her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå