cornelius Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Rune Cornelius Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 336mik etter bilen min. Dessuten er mik baklengs fornavnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Tja, mitt nick er jo allerede nevnt.. Var ikke vanskelig å velge da jeg registrerte meg rett etter militæret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 heter johnny kragseth å kaller meg derfor kragz:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Boss fordi jeg er helt sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Sundan2k.... Lette etter et nytt nick for å registrere et domene. T1200 var opptatt da, så dette skjedde på en søndag i år 2000. Alt skulle jo hete 2k i år 2000, så hvorfor ikke. Har brukt dette nicket på alle sider jeg har registrert meg på og støter ikke på noen problemer med at andre har det nicket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 maxxsonics pga bil annlegget mitt... å har egentlig brukt det nicket ganske lenge på mye anna! men burde kanskje hatt noe mere forstålig... etternavn el noe kanskje...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Det var en gang en elefant som trakket gjennom ei maurtue hver dag.. Maurene gikk ganske lei av å bygge den opp igjen, så en dag bestemte de seg for å gå til angrep på elefanten! Neste dag, når elefanten kom trakkende fredelig og uvitende, ga ledermauren et signal. Plutselig hoppet alle maurene opp på elefanten og holdt seg fast. Elefanten klarte selvsagt å riste dem av seg forholdsvis lett, men en maur, Maurtin, klarte å holde seg fast bak øret på elefanten. Når de andre oppdaget at Maurtin satt igjen på elefanten ropte de i kor – Maurtin!!! Kvel han!!! Jeg heter Martin egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azemat Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 azemat er reisekompisen til borat i borat filmen, syns navnet hans var litt morsomt hehe pluss at jeg ikke kom på no bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 azemat er reisekompisen til borat i borat filmen, syns navnet hans var litt morsomt hehe pluss at jeg ikke kom på no bedre... En liten trykkleif der... i filmen "Borat" omtales Borat´s produsent som Azamat Bagatov. I filmen snakker Azamat konsekvent østlig armensk... som absolut ikke er kasakhstansk. Kenneth Davitian som forøvrig spiller Azamat Bagatov er en amerikansk skuespiller... en artig film... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 T16 = Turbo 16v, som i prosjektet som jeg har hatt, en sjelden sak produsert i 400 eksemplarer, Peugeot 405 T16 4x4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 fælt så pirktete vi var da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 De to første bokstavene i for og etternavn:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 T16 = Turbo 16v, som i prosjektet som jeg har hatt, en sjelden sak produsert i 400 eksemplarer, Peugeot 405 T16 4x4. faen for et irriterende avatarbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 T16 = Turbo 16v, som i prosjektet som jeg har hatt, en sjelden sak produsert i 400 eksemplarer, Peugeot 405 T16 4x4. http://www.youtube.com/watch?v=hJ_sYzHIRZk Du må gjerne endre avatarbildet så det ikke blinker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå