Gå til innhold

Hva betyr ditt brukernavn/nick?

Arild G.
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sundan2k....

Lette etter et nytt nick for å registrere et domene. T1200 var opptatt da, så dette skjedde på en søndag i år 2000.

Alt skulle jo hete 2k i år 2000, så hvorfor ikke. Har brukt dette nicket på alle sider jeg har registrert meg på og støter ikke på noen problemer med at andre har det nicket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gang en elefant som trakket gjennom ei maurtue hver dag.. Maurene gikk ganske lei av å bygge den opp igjen, så en dag bestemte de seg for å gå til angrep på elefanten!

Neste dag, når elefanten kom trakkende fredelig og uvitende, ga ledermauren et signal. Plutselig hoppet alle maurene opp på elefanten og holdt seg fast.

Elefanten klarte selvsagt å riste dem av seg forholdsvis lett, men en maur, Maurtin, klarte å holde seg fast bak øret på elefanten. Når de andre oppdaget at Maurtin satt igjen på elefanten ropte de i kor

– Maurtin!!! Kvel han!!!

Jeg heter Martin egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

azemat er reisekompisen til borat i borat filmen, syns navnet hans var litt morsomt hehe :lol: pluss at jeg ikke kom på no bedre...

En liten trykkleif der... i filmen "Borat" omtales Borat´s produsent som Azamat Bagatov. I filmen snakker Azamat konsekvent østlig armensk... som absolut ikke er kasakhstansk. Kenneth Davitian som forøvrig spiller Azamat Bagatov er en amerikansk skuespiller... en artig film... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...