Mr.T Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Mr.T pga. av etternavnet mitt begynner på t også var det jo en serie som het A-team å yndlingen min var da Mr.T med alle gullsmykkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 kill bill=skillbill, enkelt og greit! nicket mitt kommer fra tiden som "hardcore" counter-strike spiller:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Integrale8v pga hadde en Lancia Delta hf Integrale 8v (kort navn;) en gang i tiden når jeg begynte å registrere meg rundt om kring på nettet derfor henger dette i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Kjedelige greier her også... mhane første bokstaven i fornavnet og resten tilhører etternavnet. På bmwccn foraet heter jeg derimot "Mags" som er et kallenavn jeg hadde i de årene jeg jobbet i sjøforsvaret. Bruker dette i signaturen min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Fritt etter Albert Von Schnellfahrer (tyskeren med monokkel og glassøye) Flåklypa grand prix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 RoaldJ----ohansen ....Har brukt det siden mIRC tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 marius paulsen og det betyr jo selfølgelig marius paulsen! har ingen ting å skjule når jeg er på nett og derfor bruker jeg rett og slett navnet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 bjolav = Bjørn - Olav, a.k.a. Bjørn. Eller Bud om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Eller svampebob;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 NyborgRacing enkelt å greit nyborg etternavn, å racing, tja liten tendens til å ha blysko/hanske på høyre hånd/sko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelfox Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 mitt er pga jeg ble kalt mikkelrev som liten... og at michael j fox var mitt favoritt skuespiller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjonger Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 skjonger = eirik skjong hehe wierd i know but hehe slik er det jo bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamindre Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Kim André --> kamindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 K1T- K+1(en)+T, altså Kent.. Som avsluttes med Roger Enoksen.. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå