Gå til innhold

Springsteen's e36 coupé.

Anbefalte innlegg

Jeg likte ikke denne bilen med engang når jeg så den, men når jeg fikk sett litt på den, synes jeg den falt i smak, veldig pent stuk på den, ikke alle E36'er som har alpina frontfanger, og m3 sideskjørt og alpinafelger :)

Pen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Lenkearmener til stabstag bak, samt alle monteringsdeler, muttrer og skruer

- Powerflex foringer til stabstag foran

Må bare finne "det andre vi har snakket om" nå da :D

Er jo verdt å nevne at du har byttet vindushevermotor og litt sånt også, er det ikke slikt folk skriver her?...

Forresten så går vinduet opp og ned automatisk nå, så komfortreleet er visst i orden.. Sikkert treghet i den gamle motoren, det negative er vel at motoren på høyre siden også nærmer seg utskiftning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Idag har jeg montert X-brace, M-tech stabstag bak(manglet helt), samt powerflex stabstag foringer foran og bak!

Snakk om forbedring, tror det må være den oppgraderingen av understellet som var mest merkbar! Bilen er helt himmelsk å kjøre nå! Krenger nok enda mindre enn min tidligere E36(som egentlig hadde bedre understell). At X-brace og tårnstag bak er effektivt er iallefall sikkert!

Satt bare å smilte da jeg prøvde bilen litt på svingete vei 8) (og ja, det er fortsatt 102hk) At hk ikke har alt å si på sklike veier er iallefall ingen tvil om..

Hva er neste på listen?

Større bremser? enkeltmassesvinghjul (samt lettet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det blir godtatt å ikke legge ut bilder av vaskebøtten,vaskehandsken, bilen med såpe, uten såpe...

Ikke har du photoshoppet gressplenen nok heller..

IKKE GODTATT! Mangler jo bilde av Meguiars vaskemiddel!!!!!!! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...