ZhilleN Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Jeg likte ikke denne bilen med engang når jeg så den, men når jeg fikk sett litt på den, synes jeg den falt i smak, veldig pent stuk på den, ikke alle E36'er som har alpina frontfanger, og m3 sideskjørt og alpinafelger Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Boston green! Forøvrig er den blitt ganske strøken etterhvert.. Men så står den i garasjen 6 av 7dager også da... Skiller seg litt utfra mengden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Update! Hehehe Dagens bestilling hos GS; - M-tech stabstag bak, med powerflex - Tårnstag forran og bak - X-brace Var det noe mer vi bestilte? feel free to fill in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 - Lenkearmener til stabstag bak, samt alle monteringsdeler, muttrer og skruer - Powerflex foringer til stabstag foran Må bare finne "det andre vi har snakket om" nå da Er jo verdt å nevne at du har byttet vindushevermotor og litt sånt også, er det ikke slikt folk skriver her?... Forresten så går vinduet opp og ned automatisk nå, så komfortreleet er visst i orden.. Sikkert treghet i den gamle motoren, det negative er vel at motoren på høyre siden også nærmer seg utskiftning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Må bare finne "det andre vi har snakket om" nå da Indeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Stemningsbilde fra heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Pent.. Nydlig bil .. Ser rimelig strøken ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Idag har jeg montert X-brace, M-tech stabstag bak(manglet helt), samt powerflex stabstag foringer foran og bak! Snakk om forbedring, tror det må være den oppgraderingen av understellet som var mest merkbar! Bilen er helt himmelsk å kjøre nå! Krenger nok enda mindre enn min tidligere E36(som egentlig hadde bedre understell). At X-brace og tårnstag bak er effektivt er iallefall sikkert! Satt bare å smilte da jeg prøvde bilen litt på svingete vei (og ja, det er fortsatt 102hk) At hk ikke har alt å si på sklike veier er iallefall ingen tvil om.. Hva er neste på listen? Større bremser? enkeltmassesvinghjul (samt lettet)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Klar til stell før vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Spørs om det blir godtatt å ikke legge ut bilder av vaskebøtten,vaskehandsken, bilen med såpe, uten såpe... Ikke har du photoshoppet gressplenen nok heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Dessuten mangler det vaskebilder (og selve vasken) av den überkule nye bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Spørs om det blir godtatt å ikke legge ut bilder av vaskebøtten,vaskehandsken, bilen med såpe, uten såpe...Ikke har du photoshoppet gressplenen nok heller.. IKKE GODTATT! Mangler jo bilde av Meguiars vaskemiddel!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Dessuten mangler det bilder av den überkule nye bilen! den skal vaskes i dag Hehe, ja det skal ikkje være lett å legge ut bilder nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Fant et gammelt bilde mens vi venter på vår.. Før senk m.m. og med vinduet åpent men dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå