Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. alt kler den smukke(Audi) :D

Men seriøst, matt sort er kult, men tror ikke e39 er "moderne" nok. bilen er kantet så det vil nok bli litt "stramt" synes jeg.

Skrevet

Er litt spesielt. Den A8 på forrige side kledde det, fordi den var godt totalt "gjennomført". Mener at den audien har vært i autofil en gang? bladet altså.

Jeg sier Go for it. Klarer du å få det bra gjennomført blir det nok ganske så uvanlig, men stilig. ;)

Skrevet

Hey hey! Fy flate så rå den audien var da!!.... Nå begynner jeg og tro at dette ville blitt meget rått..

Yngvejos: flott bilde du hadde der! Klarer du lage et med E39? (vet jeg maser fælt, men er ikke noe proff datafyr med min gamle maskin på 14GB 445MHZ)

Priser er hentet inn på komplett lakking i Montrealblue, og jeg vet det er billigere og sprøyte matt...

Tro om det er råere med chrome deler kontra svart blank?

Håper på tilbakemeldinger ang dette, så PLEASE legg inn meninger og tips!

Skrevet
Hey hey! Fy flate så rå den audien var da!!.... Nå begynner jeg og tro at dette ville blitt meget rått..

Yngvejos: flott bilde du hadde der! Klarer du lage et med E39? (vet jeg maser fælt, men er ikke noe proff datafyr med min gamle maskin på 14GB 445MHZ)

Priser er hentet inn på komplett lakking i Montrealblue, og jeg vet det er billigere og sprøyte matt...

Tro om det er råere med chrome deler kontra svart blank?

Håper på tilbakemeldinger ang dette, så PLEASE legg inn meninger og tips!

Jeg ville nok satset på å få noen andre enn meg til å ta photoshopjobben.

Jeg er ikke noen photoshopguru.

Bildet jeg postet er en bil som går i Norge, og det er ikke photoshoppa. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...