Magnus_bmw Skrevet Mars 10, 2016 Forfatter Skrevet Mars 10, 2016 Fikk gasset litt i helgen også, siste turen på isen denne sesongen E30`n i filmen er en kompis sin, er mercedes amg åtter med presse. Kul sak! bimmerR reagerte på dette 1
JonasD Skrevet Mars 16, 2016 Skrevet Mars 16, 2016 Sykt fet låt i denne bilen! En av mine favoritter! Hvor skaffet du det maxxecu festet i dashen?
Magnus_bmw Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Skrevet Mars 27, 2016 On 15.3.2016 at 21.39, JonasD skrev: Sykt fet låt i denne bilen! En av mine favoritter! Hvor skaffet du det maxxecu festet i dashen? Hehe, takk for det Ble fornøyd med det nye eksosanlegget. Svarte deg på pm også, men ser nå at du kanskje mente festet til pad`en. Det er kjøpt på ekspert Her er link: https://www.expert.no/nettbrett-og-tilbehor/tilbehor/biltilbehor/targus-universal-in-car-tablet-holder/p-212244/
Magnus_bmw Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Skrevet Mars 27, 2016 Nå har jeg endelig fått litt tid i verkstedet, det var deilig. Er godt igang med montering av ny fuelcell og batterikasse Tror dette blir bra til slutt. Slapp ned orginal bensintank, var greit å ta dette nå da festeanordningen til tanken var i dårlig forfatning: Tank ute: Planlegging før vinkelkutteren ble tatt frem: Etter en runde med kappeskiven var det på tide å planlegge plassering, litt viktig med min 30 cm avsand fra alle utvendige karroseriflater grunnet regelverk ifm lisens: Startet med rammekonstruksjon: Blir bøllete med denne i baken på bilen Heldekkende plate laget : Har kommet litt lengere, men hadde ikke flere bilder på tlf. Skal på verkstedet og holde på litt i morgen også, skal ta noen fler bilder når jeg er ferdig i morgen
Magnus_bmw Skrevet April 3, 2016 Forfatter Skrevet April 3, 2016 Fått puslet litt i helgen også, men nå stopper det opp litt i påvente av fittings og slanger. Noe som er like greit da jeg tydlighvis har strekt noe greier i ryggen. Delene på plass for siste gang, også montert aktivt filter som fjerner fukt i luften på vei inn i tanken (helt til høyre) : Laget et lite ledningsnett til tankmåler og pumpe: Inne i batterikasse: Og under, med rammer ferdigmalt : Så da er det bare å vente på fittings og slanger liffi reagerte på dette 1
Magnus_bmw Skrevet April 11, 2016 Forfatter Skrevet April 11, 2016 Da dukket det opp noen deler, så da er det litt progress igjen
Michaelw Skrevet April 11, 2016 Skrevet April 11, 2016 Interessant lesning! Fint og se andre løsninger på fuelcell osv Jeg følger med 👍🏼
BMW E30 325 Skrevet April 26, 2016 Skrevet April 26, 2016 Ser gromt ut:) Magnus_bmw reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet April 27, 2016 Skrevet April 27, 2016 Jåla! Men er sykt strøkent da gutten:)) får komme innom snart igjen Magnus_bmw reagerte på dette 1
Vegard96 Skrevet September 28, 2016 Skrevet September 28, 2016 (endret) hei hvordan er kammene dine justert? kan du forklare hvor mye løft du bruker? skall justere kammene mine på m50`n så hadde vert fint med litt veiledning Endret September 28, 2016 av putefaen1
Magnus_bmw Skrevet November 4, 2016 Forfatter Skrevet November 4, 2016 On 28.9.2016 at 9.58, putefaen1 skrev: hei hvordan er kammene dine justert? kan du forklare hvor mye løft du bruker? skall justere kammene mine på m50`n så hadde vert fint med litt veiledning Hei, har ikke sett inlegget dit før nå, beklager. Du har sikkert timet toppen din allerede, men jeg kjører med 1.2mm løft på begge kammene i tdc
Vegard96 Skrevet November 9, 2016 Skrevet November 9, 2016 Heisann. Ja kjører du med 1.2mm med klokka på innsug å 1.2 mm mot klokka på eksos? 😊 kjøre med 0.5 på innsug nå å 1mm på eksos 😊 var vertfall stor forskjell etter jeg fikk litt mere løft på 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå