Gå til innhold

Bilfikserne: BMW 635csi på Discovery klokka 13.00

Curtis
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde vært kos å ha det lokalet til Edd China å jobbe i for å gjøre diverse ting med bilen.

Det er jo slike steder alle vi går med drømmer om å eie. :D

Det er jeg helt enig i... og hvis jeg hadde hatt et tilsvarende verksted hadde uten tvil en Porsche 924S med 944S motor... 1200 Kg og 190 HK... (alternativt en original E9 2800 CS) vært mine "skrubiler". Jeg har heldigvis en slags "forkjøpsrett" på begge modellene... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hvis dere leser rulleteksten ETTER programmet ser dere at ED CHINA er PROGRAMLEDER, ikke mekaniker.. det står en annen der som er mekanikeren.. han sier sikkert til Ed hva han skal si og gjøre, og så presenterer han det slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det programmet jeg også.

Så de satte sammen en e30 touring der engang også. Ble nydelig.

De har jo også hatt med en Porsche 928.

De går jo alltid for mest mulig orginal stand på bilene de fikser opp.

Virker som det er flere skraphandlere i england som driver utsalg av billige brukte deler enn det er i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":24yf09gv]Liker det programmet jeg også.

Så de satte sammen en e30 touring der engang også. Ble nydelig.

De har jo også hatt med en Porsche 928.

De går jo alltid for mest mulig orginal stand på bilene de fikser opp.

Virker som det er flere skraphandlere i england som driver utsalg av billige brukte deler enn det er i Norge?

Mike Brewer snakker ofte om at såkalte delespesialister (enten selvstendige eller i klubbsammenheng) er redningen når han leter etter deler til spesielle biler. Jeg vil mene at det sånn nogenlunde tilsvarer Koed her i Danmark... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens prisene er vel også på en annet nivå også, kan jeg tenke meg i England :roll:

*Sukk*

Høggerne f.eks. skal jo som regel ha blodpris (og er gjerne litt brå personer i tillegg) for ting man skal ha.

"Du sier du finner den billigere andre steder? Ja, da kan du kjøpe den der."

Er jo ikke alle som har bekjente innen den kretsen der, og da får man jo ikke ting billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes det er god underholdning. Men å kalle det dem driver med i 85% av tilfellene for restaurering er feil. Man ser tydelig masse rust og ulumskheter på bilene når dem er ferdige. Men dem blir jo bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...