Gå til innhold

Bilder av min E46 Coupé

Villi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er med på at det kan være tøft, men alle kan jo heller ikke være like, det blir bare for dumt.. :lol:

Kommer også litt an på hva du går for, jeg synes personlig at det er ganske "stilfullt" med svart bil og kromlistene, men shadowline er nok på den andre siden "tøffere"..

pen bil forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil og bilder.

En negativ ting som egentlig ikke går til deg, men designeren av E46 coupe, er de ekle speilene. Er ikke for ingen grunn at de kalles elefantører.

Er enig at den burde ha shadowline. Eneste krom som passer på BMW er nyrene. Og en BMW SKAL ha kromnyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil og bilder.

En negativ ting som egentlig ikke går til deg, men designeren av E46 coupe, er de ekle speilene. Er ikke for ingen grunn at de kalles elefantører.

Ser ut som 2 svære padleårer :P hehe, men E46 M3 speil er på vei, så er ikke lenge padleårene er på bilen lengre.. hehe. Men takk for tilbakemeldinger, vet ikke enda om jeg gidder å ha shadowline lister, time will show til sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :D endelig, bestilte de, så hadde de jeg bestilte hos glemt å bestille de, så gikk jeg og prata med de, så hadde de felgene dagen etterpå :) deilig.. :) venter bare på M3 speil, og M-tech 2 stylinga og clubsportleppene, + senk så blir den perfekt i mine øyner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...