Villi Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Jeg var ute og prøvde meg litt på noen bilder en varm vårdag.. Kom gjerne med kritikker og tilbakemeldinger om både bil og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Meget pen bil, med de rette felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 dimming av rutene, samt shadowline lister så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Ser ut som en flott bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Hvorfor skal alle BMWèr har shadowline lister? Ser i nesten hver tråd at folk blir oppfordret til å ha shadowline lister. Bare tull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 med nok si meg enig der... hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 med nok si meg enig der... hvorfor? For det finere enn krom men alle biler kler ikke shadowline... Denne var pen slik den var, men f.eks med tonete ruter burde den fått sorte lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 er med på at det kan være tøft, men alle kan jo heller ikke være like, det blir bare for dumt.. Kommer også litt an på hva du går for, jeg synes personlig at det er ganske "stilfullt" med svart bil og kromlistene, men shadowline er nok på den andre siden "tøffere".. pen bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Meget pen bil og bilder. En negativ ting som egentlig ikke går til deg, men designeren av E46 coupe, er de ekle speilene. Er ikke for ingen grunn at de kalles elefantører. Er enig at den burde ha shadowline. Eneste krom som passer på BMW er nyrene. Og en BMW SKAL ha kromnyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Meget pen bil og bilder. En negativ ting som egentlig ikke går til deg, men designeren av E46 coupe, er de ekle speilene. Er ikke for ingen grunn at de kalles elefantører. Ser ut som 2 svære padleårer hehe, men E46 M3 speil er på vei, så er ikke lenge padleårene er på bilen lengre.. hehe. Men takk for tilbakemeldinger, vet ikke enda om jeg gidder å ha shadowline lister, time will show til sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Drit fin bil. Syntes det passa med krom rundt vinduene jeg. Som mr stream sa; "Og en BMW SKAL ha kromnyrer." - Kunne ikke vært mere enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Pent, ser du har fått felgene dine Dritpene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 mørke ruter + cromelister er den peneste kombinasjonen syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Jepp endelig, bestilte de, så hadde de jeg bestilte hos glemt å bestille de, så gikk jeg og prata med de, så hadde de felgene dagen etterpå deilig.. venter bare på M3 speil, og M-tech 2 stylinga og clubsportleppene, + senk så blir den perfekt i mine øyner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 mørke ruter + cromelister er den peneste kombinasjonen syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå