badsha Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 haha http://www.youtube.com/watch?v=Xry5Mam-egY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 faan for en idiot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Er det mulig å være så sandblåst mellom ørene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Jeg gidder ikke å registrere meg for og se denne filmen... var den interessant ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 hehe, best å følge med bilen neste gang:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Jeg gidder ikke å registrere meg for og se denne filmen... var den interessant ?... den er verdt å se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Jeg gidder ikke å registrere meg for og se denne filmen... var den interessant ?... Ingen ting vi ikke har sett før. Fyr som bilr overkjørt av sin egen E30 når han går ut av bilen mens han drifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Jeg gidder ikke å registrere meg for og se denne filmen... var den interessant ?... han børner, går ut av bilen mens den spinner rundt. er sving på hjula og noe som holder gassen på maks.. blir litt uoppmerksom og bilen kjører over han. han ligger mitt under og bilen står fortsatt og spinner til det kommer folk og stopper bilen og velter den slik at mannem kommer seg vekk. interessant? kall den hva du vil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 sett en million ganger før så gidde ikke registrere meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Ja dette er nok en repost.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 haha for en idiot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Jeg ville være litt forsiktig med å le av den filmen. Jeg mener å ha hørt at fyren døde av hendelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Herregud.. Trodde ikke det var mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 OLD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Sikkert en US V8-motor han har montert i den også (ref.: luftinntakene på panseret) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå