Gå til innhold

Pioneer eller Alpine finest?


Anbefalte innlegg

Her er i alle fall et bilde av min Alpine 9855R med så godt som samme farge på knappene som instumentbelysningen.

diverse013xb7.jpg

Alpine spillerne kommer med forskjellige typer teknikk for belysningen. Spillern din har Multicolor Illumination, og har mulighet for mange flere farger enn f.eks den nye modellen 9856R som det er snakk om her. Den har Dual Illumination, og har kun to farger å velge mellom, grønn og rød. Skjønner ikke helt hvorfor Alpine har gjor det sånn. Demo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stemmer det. Skjønner heller ikke hvorfor. Kan ikke alle merkene komme med noen spillere som er helt sorte med mulitcolordisp. Hadde vært veldig enkelt da. Nå skal jo alt være sølv med blå belysning.

Men med tanke på utseende og ikke lydkvalitet, er vel Pioneer 55BT den som ser penest ut designmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en spiller jeg ikke har lagt merke til før. 9881R, den er visst en nyhet. Det er jo et alternativ til de to andre. Her ser det ihvertfall ut som displayet har nogenlunde samme farge som i BMW'n. :D

Men jeg syns nesten den var litt for billig, hvis det går an å si noe sånt. Den koster jo ikke mer enn 2490,-. Har Alpine spart på litt av kvaliteten her, eller hva er det som mangler? Er den bedre enn Pioneer spillern? Alpine CDE-9881R

alpine_cde9881r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke de har spart på kvaliteten. Men det er jo ikke mer enn en linjeutgang. Denne er jo en av de rimeligste modellene selv og det ikke akkurat ser slikt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...