fastbmw Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 var den m5'en fra florø orginal då? var ikkje den orginale m5 fronten men den vanlige fronten...
Grasatfahrer Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 var den m5'en fra florø orginal då? var ikkje den orginale m5 fronten men den vanlige fronten... Der finnes ikke Toruinger med 3,6 litern .. Så om han ikke har blingset litt så var der 3.8 litern i den. Forøvrig var der flere ting som ikke stemte med den bilen.
hoyvien Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 var den m5'en fra florø orginal då? var ikkje den orginale m5 fronten men den vanlige fronten... Der finnes ikke Toruinger med 3,6 litern .. Så om han ikke har blingset litt så var der 3.8 litern i den. Forøvrig var der flere ting som ikke stemte med den bilen. m5'en var original jah med 3.8.. motoren i den var faktisk ganske bra.. når han fikk den gikk den bare på 5sylindrer men det var bare ein tennplugg.. eg prøvekøyrte bilen etter det og virket som alt va bra med den.. det skjedde no ting når du holdt gassen der nede han skulle vere
Grasatfahrer Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Joda, bilen var sikkert grei til den prisen .. Men der var en del ting som ikke stemte i forhold til slik en Touring skal være. Må huske det er ikke laget så veldig mange av de ( rundt 890) og alle har et vist basis spec. Eller for å si det på en annen måte , det skal mye til å tape penger på en Touring vist du holder den i god stand og mest mulig orginal .. Forøvrig forteller Vin nummeret det meste om bilen , særlig om den er registrert fra før i M5 registeret¨av tidliger eier og med en del teknisk info om bilen. Uansett den hadde nok havnet på godt over 200 000 med hvite skilt.. Rekner med den gikk til et "hack-saw" prosjekt @ Kjeksen , om de ble for dyrt å overhale toppen til å fulføre Turbo prosjektet . Blir det ikke litt ambisiøst å starte på et M5 motor i E30 prosjekt da
Hanzo/// Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Det er mulig jeg selger motoren min. Det er en 3.6l motor har gått KUN 158.000km. Men vi får se hva jeg finner på..
Øyvind L. Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 S38B36 var den siste motoren jeg hadde giddet å putte i en E30. Er jo en kjempe gammel kostruksjon av en motor. S50 er et myyee bedre alternativ. Den er korterer, tar mindre plass og er en mye nyere konstuksjon. Ikke det at S38B36 er en dårlig motor for det er den ikke, men skal du først bruke penger på en slik oppgradering så ville jeg brukt pengene på en S50 eller 3,8 liter M5. Er ikke bare Hk og Nm som teller spør du meg.. Lykke til.
Garasjesalg Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Joda, bilen var sikkert grei til den prisen .. Men der var en del ting som ikke stemte i forhold til slik en Touring skal være. Må huske det er ikke laget så veldig mange av de ( rundt 890) og alle har et vist basis spec. Eller for å si det på en annen måte , det skal mye til å tape penger på en Touring vist du holder den i god stand og mest mulig orginal .. Forøvrig forteller Vin nummeret det meste om bilen , særlig om den er registrert fra før i M5 registeret¨av tidliger eier og med en del teknisk info om bilen. Uansett den hadde nok havnet på godt over 200 000 med hvite skilt.. Rekner med den gikk til et "hack-saw" prosjekt @ Kjeksen , om de ble for dyrt å overhale toppen til å fulføre Turbo prosjektet . Blir det ikke litt ambisiøst å starte på et M5 motor i E30 prosjekt da Er ikke pengene det kommer an på. Er heller at jeg vil ha noe mer skuddsikkert, enn orginal innmat. Så da står det enten mellom M20 med smidd innmat og datasprut. Eller M5 som har veldig mye gamp orginalt og et veldig godt potensiale til å lure ut enda mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå