Porri Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Heisann alle sammen, se bilder lenger ut i sidene for nåværende look. Vurderes solgt! kr 366.000ink reg (350.000uten) Div utstyr som er på bilen: Xenon Full M-sportpakke Hifi system Klima Takluke Regnsensor Shadowline Lyspakke Farge: Japanrød Hva jeg har gjort med bilen siden jeg kjøpte den er. Tona rutene Baklukespoiler Felger Kortere antenne Chrome grill Sportendestuss AC Fjærer Lakkert diffuser Lakkert i motorrom Stabstag Carbon splittere Felgene er Tsw Mondello 8x19" foran å 9.5x19"bak med 225/255dekk For dere som vil ha ennå fler bilder av bilen Her kommer noen bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Fin bil, litt senk og lakkert nedre del av fangeren bak i samme farge som bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Stilig bil du har der. Får mer og meg sansen for 1-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Denne såg utrolig fin ut! Må si jeg fikk lyst på 1 serie nå. Hvordan er 1,8 dieselmotoren, er den sterk nok til bilen? Vet du hvordan den er i forhold til 2 liter dieselen som sitter i e39 eller 525tds motoren med tanke på krefter? Ingen dum nr2 bil dette her hvis du har en annen bil som har bagasjeplass hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Sjeldent pen 1 serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Det må jeg si var en meget pen 1 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Utrolig tøff bil og de felgene kledde den veldig godt! 1-serien med M pakke er en stor favoritt, kjørte nettopp innom Bavaria, Haugesund og de hadde inne M-Sport 1-serier i rødt, hvitt og sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Satan for en rå bil 1 serien kan bli!!! Dritkul farge til bilen også. Har hatt sansen for 1 serien med M-pakke helt siden den kom, og jeg må si dette er den fineste jeg har sett sålangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Wow, grattis med fantastisk flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Jeg ville tatt en sjekk ang. innstillingene på kameraet du bruker. Jeg går med andre ord ut i fra at denne bilen _ikke_ er orange i virkeligheten. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Kul farge ja, sammen mtech gir det veldig GTI preg over den vesle bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 WOW!! denne var bare helt syk jo! likte veldig godt fargen på bilen sammen med m-sport og blackline baklykter! we want more pictures! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porri Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Takker for mange fine svar. Noen fler bilder er oppe å kommer nok fler etter hvert. Hvertfall når Ac fjerene mine er kommer på bilen. Hehe, bare sleng inn kommentarer;) Kilronan: Den er ikke oransje nei;) hehe. skal heller kjøpe et nytt kamera om ikke alt for lenge, detg jeg brukte nå duger ikke. Evopower: Den er sterk nok til bilen ja, skulle gjerne hatt mer power men det skulle vel alle ønske. Har bare prøvd e39 i bensinbiler så det vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Mere bilder! Tøffeste 1'ern jeg har sett på norske skilter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå