Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er det bestemt jeg skal selge M3`en i løpet av 2010 sesongen, den står nå i lakkboksen for å bli lakkert hvit med M striper. Prisen kommer til å bli mellom 250 - 300 når den er ferdig!

Jeg bestiller nemlig ny bil neste uke :-D

Skrevet

Bilen er ikke godkjent med M5 motor nei men alt er lagt til rette for godkjenning, bremser og understell osv osv. Du må "bare" ta deg en tur til TÜV eller Dekra for å få den typegodkjent da går den igjennom godkjenningen på BT. Denne bilen er så bra att jeg nesten tørr å gi garranti på den i hele 2010 sesongen. All rust blir også tatt nå, ikke det att det var mye av det heller. Jeg har brukt ufattelig mye tid på internett for å finne de rette delene og enda mere tid i garasjen for å få alt til å stemme ;-)

Skrevet
Bilen er ikke godkjent med M5 motor nei men alt er lagt til rette for godkjenning, bremser og understell osv osv. Du må "bare" ta deg en tur til TÜV eller Dekra for å få den typegodkjent da går den igjennom godkjenningen på BT. Denne bilen er så bra att jeg nesten tørr å gi garranti på den i hele 2010 sesongen. All rust blir også tatt nå, ikke det att det var mye av det heller. Jeg har brukt ufattelig mye tid på internett for å finne de rette delene og enda mere tid i garasjen for å få alt til å stemme ;-)

Ja det tviler jeg ikke på, blir spennende og se hvordan den bilr etter lakk :) Blir lakka i motorrom også regner jeg med?

Skrevet

Motorrom blir faktisk ikke lakket nå, men når motoren blir plukket ut en liten runde for å skifte innslag, dette blir tatt til vårs hvis tiden strekker til. Alt annet blir hvit inkl bagasjerom helt ned i hjulbrønn.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...