635csi Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Gjentar sikkert meg selv nå, men BBS RS blir aldri feil!! Rått
Ole@Automote Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Da er det bestemt jeg skal selge M3`en i løpet av 2010 sesongen, den står nå i lakkboksen for å bli lakkert hvit med M striper. Prisen kommer til å bli mellom 250 - 300 når den er ferdig! Jeg bestiller nemlig ny bil neste uke
Lars89 Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Fortell! Antar det ikke akkurat er snakk om noen 116
Ole@Automote Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Ny bilen drar 0 - 160 til 0 igjen på 11 sec Drar kvart mila på litt over 10 sec har 18 mnd leverings tid Jeg gleder meg stort! men du værden hvor lang vente tid!
leif harald Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Hmmm, kansje jeg skal legge m5 planen på hylla om du skal selge, denne ser jo veldig bra ut. ikke gokjent med m5 motor rekner jeg med? Å hvilken bil er det du venter i 18 månder på
Ole@Automote Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Bilen er ikke godkjent med M5 motor nei men alt er lagt til rette for godkjenning, bremser og understell osv osv. Du må "bare" ta deg en tur til TÜV eller Dekra for å få den typegodkjent da går den igjennom godkjenningen på BT. Denne bilen er så bra att jeg nesten tørr å gi garranti på den i hele 2010 sesongen. All rust blir også tatt nå, ikke det att det var mye av det heller. Jeg har brukt ufattelig mye tid på internett for å finne de rette delene og enda mere tid i garasjen for å få alt til å stemme
leif harald Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Bilen er ikke godkjent med M5 motor nei men alt er lagt til rette for godkjenning, bremser og understell osv osv. Du må "bare" ta deg en tur til TÜV eller Dekra for å få den typegodkjent da går den igjennom godkjenningen på BT. Denne bilen er så bra att jeg nesten tørr å gi garranti på den i hele 2010 sesongen. All rust blir også tatt nå, ikke det att det var mye av det heller. Jeg har brukt ufattelig mye tid på internett for å finne de rette delene og enda mere tid i garasjen for å få alt til å stemme Ja det tviler jeg ikke på, blir spennende og se hvordan den bilr etter lakk Blir lakka i motorrom også regner jeg med?
Ole@Automote Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Motorrom blir faktisk ikke lakket nå, men når motoren blir plukket ut en liten runde for å skifte innslag, dette blir tatt til vårs hvis tiden strekker til. Alt annet blir hvit inkl bagasjerom helt ned i hjulbrønn.
JonasD Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Havfruen Ariel! Hmm, halve navnet står der \:D/
Spiritus Sancti Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Ariel atom eller hva den heter?
Ole@Automote Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Ariel Atom 3 heter den tror den går godt nok til mine behov
Ole@Automote Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 http://www.arielatom.no Muhaw muha fikk bekreftelsen fra frabrikken nå på att de hadde fått depositumet. så bump på salgs annonsen!! Jeg er i Australia nå så har ikke noen oppdate på hvordan det går med lakkeringen av bilen
a.nilsen Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Lov å spørre hvormye du må ut med for en ny atom? Kunne nesten tenkt meg en sånn jeg å...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå