bunny Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Send PM med pris hvis du har noe. Eller en mail med pris og bilde til sigbjorn@bestibyn.no Alt er til min 4 dørs e 46 323. -Interiørlister alu/matt krom komplett -Girkule i samme look -Pedalset alu (manuell) -M-tech list/spoiler til bakluke -Blinklys fremme i klart, sotet glass -Vurderer også effektanlegg og 18 toms felger. Hyl ut hvis du har. -Hvis du har noe annet snacks til bilen så kan det også være aktuellt. Alle evt kjøp/salg må sendes i oppkrav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Kunne du tenkt deg denne? Står pent plassert på pulten min her ved siden av meg. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=35088&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 Ikke dum den, men jeg må nesten ha en som passer med interiørlister, er lettere å kjøpe det først. Jeg bestiller hele lista mi nytt fra GS/Motortechnic i neste uke dersom jeg ikke får noe napp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Hvis det er de originale alulistene så er det denne som er i samme "serien". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 har noen 18" OZ felger, og lykteglass med øyelokk og pakninger... Har også alle lykter på bilen med oransje blinklys, men regner ikke med dette er av interresse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 eg har noen nesten heilt nye crystal clear blinklys te e46 4 dørs ligganes, å ei hekk vinga!! pip mg for bilder vis du e intereserte... eg vil bara ha d vekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 RONA, har du en link til et bilde av de felgene dine? Bmwturbo, er det den "lille" m-lista du tenke på, eller er det noe større greier? Blinkerne må eg ha av typen klar sort pga lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 det er type litt større ja!!! ligger bilder av den til salgs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayer Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Har den lille spoilerlisten til bakluke, e46 i CosmoBlack Met. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Jeg har spoilerlippen, men i rød. Bare å lakkere den det. Så har jeg også interiørlistene. I matt chrom.. PM meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 til dere to siste... denne tråden er fra april 2007! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Sorry =P Haha xD Den ble jo bumpet opp, så jeg sjekka ikek datoen xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå