SanMiguel Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Jeg bare spør, hvorfor er det krise med manuell i 5 serie f eks 530 525? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Skjønner ikke jeg heller. Hadde manuell på 523n min, og skulle ønske jeg hadde det på 540n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 automatgir er for pyser! hadde ikke kjøpt 523 med automatgir! jeg lette etter manuellgiret bil når jeg skulle kjøpe e39! e39 blir jo mere og mere en ungdomsbil å da er det ikke sikkert at det blir så "inn" med automat lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 automatgir er for pyser! hadde ikke kjøpt 523 med automatgir! jeg lette etter manuellgiret bil når jeg skulle kjøpe e39! e39 blir jo mere og mere en ungdomsbil å da er det ikke sikkert at det blir så "inn" med automat lenger! sant nok det da Men jeg har ikke bestemt meg ennu men hvis jeg finner drømmebilen, og den har manuell gir, så kjøper jeg den nok Det er ikke det som bestemmer hvilken bil jeg kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Jeg mener også å huske at det er nærmere mellom motorytelsene i 523 og 528 enn 520 og 523. Altså er 523 den du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå