Gå til innhold

Ipod E46


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en Icelink Plus og ønsker å montere denne i bilen min. Har fra før CD (uten cd-skifter) og 16:9 Navi.

Jeg har hatt ute både spiller foran og romestert i basgasjerommet for å finne ut av hvordan denne Icelinken skal tilkobles. Men finner ikke ut av det.

Er det noen her som har gjort dette? Som evt har bilder eller linker til gode installasjonsveiledninger? Sliter med å finne noe brukende på nettet så lang.

På forhånd mange takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjipt med Icelinken når du har skjermen. Da må du kople deg til under gulvet i bagasjerommet. Under helt inntil bakseteryggen.

Jeg hadde en lik din bil inne for montering av dette. Det jeg gjorde var å forlenge de 5-6 kableen på Icslinken og trakk dem fram slik at Ipoden ble lagt inn i hanskerommet. Litt greit å ha den framme siden du ikke får opp tekst fra Poden på skjermen.

Edit: Pen tralle du har foresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forlenget du alle kablene fra tilkoblinkspluggen til Icelink'en? Du får jo tak i lengre ledning som brukes fra selve Ipoden til Icelink'en, som kan strekkes fremover. Denne skal vel følge med hvis det er settet som er beregnet for navi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg forlanga alle kablene.

Hadde ikke noe forlengerkabel der og da. Hadde kundebilen inne og da hjelper det ikke at jeg kan få tak i kabelen etter 2 dager.

Den Icelinken som Sveby her har kjøpt er samme for både vanlige spillere og navi/skjerm. De leverer bare en type til de bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Jeg hadde en på min forrige bil, koblet den bak spilleren foran, siden jeg hverken hadde navi eller opplegg for cd-skifter.

Var igrunn veldig fornøyd med Icelink'en, lurte på om jeg skulle kjøpe meg en til bilen jeg har nå....

Hvor kjøpte du din Sveby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg ble borte et øyeblikk... Måtte ned å prøve å finne tilkoblingen. Og jeg fant den og alt fuingerer bra nå nå :-) Må nok få tak i en forlengelsekabel og trekke poden helt frem ja.

Takk for hjelpen!

Jeg kjøpte den på BRS Sandnes ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaahhhh... Monteres denne i tilleg til Icelinken eller blir den overflødig hvis jeg kjøper denne? Hadde vært veldig bra å fått all info frem på skjermen! Det er verdt noen kroner. Men hvis Icelinken blir overflødig vil jeg helst bare glemme at "DICE iPod" finnes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...