Ron Jeremy Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Har en som har bydd 1800 og en som har bydd 2000 inkl frakt...Men han vil ikke forhåndsbetale, og jeg har ikke så lyst å sende i oppkrav pga useriøs kjøper forrige gang da jeg skrev at den var solgt! Men jeg må vel bare gjøre det likevel Tilstand er som ny! plasten er på skjermen enda! Skal ikke være brukt mer enn et par timer.... 'Hm, høres jo bra ut da. skal tenke på det til imorgen
-Roger- Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 Greit det.... du får den for 2000 inkl frakt hvis du forhåndsbetaler.... Jeg skulle egentlig sende den i oppkrav i dag til han andre så det er bra om du gir en lyd fort som mulig....
Ron Jeremy Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Pokker heller, jeg gir gass jeg. Jeg tar den, betingelsene blir vi sikkert enig om.
Ron Jeremy Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Vel jeg kjøpte mobilen av Rona, og den var i glimrende stand, ikke en ripe. Men... Jeg har lekt med den noen dagen å funnet ut at den passer ikke mtt bruk, så jada, jeg legger den like gjerne ut for salg igjen, samme pris, samme tilstand. Dette er faktisk en glimrende mobil, men masse muligeter, TOM TOM GPS er bare en av disse, så ønsker noen seg Walkman flaggskipet md 4Gb inter minne, rop ut.
rel0ad Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Vel jeg kjøpte mobilen av Rona, og den var i glimrende stand, ikke en ripe.Men... Jeg har lekt med den noen dagen å funnet ut at den passer ikke mtt bruk, så jada, jeg legger den like gjerne ut for salg igjen, samme pris, samme tilstand. Dette er faktisk en glimrende mobil, men masse muligeter, TOM TOM GPS er bare en av disse, så ønsker noen seg Walkman flaggskipet md 4Gb inter minne, rop ut. hva er grunnen? greit å få med så flere som ikke har bruk for den kjøper, jeg kunne tenkt meg den, men blir usikker.
Ron Jeremy Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Vel, jeg trenger rett og slett ikke en såpass avansert model som dette er. Jeg bruker stort sett mobilen til å ringe/tekste/høre på musikk, så for min del blir det litt unøvendig. Flott mobil, men ikke til mitt bruk rett og slett, jeg ble vel litt vel impulsiv denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå