Gunnar Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Lyktene ble justert etter montering, har da ikke hatt EN medtrafikkant som har blinket på meg på 2år pga. xenon lysa . Samme erfaring her, aldri et blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 så hvis jeg monterer xenon "ettermonterings" sett å tar ut pærene å setter inn halogen pærer så blir de godkjent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Det har vel blitt nevnt 2 ting her da: 1: Xenon/HID pærer. 2: Ny lykt med "linse" for Xenon/HID. Ny lykt kan du sette på uansett. Er godkjent så lenge du har TUV papirer vel? Etter det jeg vet. Xenon/HID kan du jo bare ta ut ved kontroll ja. Sette inn vanlig pære så er det ingen som vet at du har Xenon/HID uansett. Disse settene er jo for å erstatte vanlig H7/H4 pærer(Finnes mange andre typer også). Bare vær obs på at Xenon/HID uten "linse" lyser overalt og blender ofte møtende biler. Noe som igjen gjør det lett å bli stoppa i kontroll for eks. "Linser" gir et mye bedre lys også, reflekterer lyset mer korrekt for Xenon/HID. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 hmm...så slike linser er noe man må ettermontere altså?? Noen som har en webshop link til no slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Gå inn på GS-Bildeler Finn frem til noen slike for eks. Disse er med Angel Eyes, får uten også. På høyre side ser du slik linse. Blir noe helt annet med slike når du har xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Så hvis jeg kjøper slike lykter : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41196&start=0 å setter inn "vanlige" pærer på eu kontrollen så går det greit? å etterpå kan jeg bare sette inn xenon kittet ?? Disselyktene har vel slik linse+angel eye ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 hmm...digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå