Ad|oS Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Skal snart montere bakrutesenker på bilen min, å må da få vekk antennen som står øverst på bakruta. Jeg har lyst å beholde radioen, så anntar da at en haifinne med antenne er det beste å montere på taket da. Spørsmålet er da: hvor får jeg tak i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Trodde at det var GSM antenne hvis den er montert på glasset helt øverst på ruta. Radioantennen ligger I ruta sammen med varmetrådene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 GSM-antenne? Hva vil det si? Bilen det er snakk om er E36 320i sedan 91-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Hadde vel mobil på den tiden og. Selv om det ikke akkurat var så vanlig. Kan jo og være ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Hehe... Men uansett, hvordan finner jeg ut om det er en GSM-antenne eller radioantenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Haifinna er GSM, jeg har en liggende, den lille varianten for E46. Ubrukt. Komplett med feste matriale. Ikke lakkert. selges billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 har du bilde av denne!? har en E46 99 mod om den passer!? er det bare og ta av den gamle og smekke på ny?? pm meg er du snill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 GSM-antenne? Hva vil det si? Bilen det er snakk om er E36 320i sedan 91-mod. GSM = mobiltelefonnettverket som vi bruker her i Norge Bilen din kom (kanskje) med muligheten for GSM, men kom ikke med opsjonen haifinne-antenne Dvs, vet du altså at denne er koblet til radioen din? For, som sagt, så er antennen til E36 i selve bakruten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Så uansett er det ikke noen fare for å bare rive av denne antenna siden den ikke har noen effekt for radiosignalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Det skal ikke være noen logisk grunn til at den skal ha noe med radioen å gjøre nei... MEN, man vet aldri hva tidligere tulleeiere har funnet på før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Kan du se noen ledning som går inn i den delen på innsiden av ruta? I så fall prøv å skru ledningen av og prøv radioen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Haifinna er, som nevnt ovenfor, kun for GSM telefon, ikke radio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå