Mr.Silver Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 de på statens innkrevningssentral er vanligvis veldig enkle å ha med å gjøre om du ringe å snakker med de får dele opp bøter uten problemer.. har en del tusen utestående til de amøbene der :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Pådro meg en bot (tatt i laser) onsdag før påske. 101 i 80-sona blei 5000,- i bot og 2 prikker. også lærling:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Pådro meg en bot (tatt i laser) onsdag før påske.101 i 80-sona blei 5000,- i bot og 2 prikker. også lærling:( kjipern :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Dere får la være å kjøre så fort da.. Sorry.. men fredag 13. er fredag 13. ..vraker vel bilen på vei hjem fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Hehe, drit i og betal den lappen dere får fra politiet. vent heller på beskjed fra statens innkrevings sentral. du får ikke noe ekstra gebyr. Er du heldig kommer aldri kravet om mer penger. Skjedde ihvertfall med meg. fikk bot i desember men har ikke fått noe melding fra statens innkrevings sentral enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 da får du det snart de bruker lang tid se. staten lar deg ikke slippe unna så lett. det kan jeg love deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 hvor ble du tatt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 da får du det snart de bruker lang tid se. staten lar deg ikke slippe unna så lett. det kan jeg love deg! jeg skulle søke om betalingsutsettelse og ringte på mandag. fikk beskjed om at jeg måtte vente til det kom et krav fra dem før jeg kunne søke. dette kunne ta opptil 3mnd så om jeg da får et krav om 3mnd'er og søker er det sikkert noen måneder behandlingstid så da går det vel et år før du betaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 da får du det snart de bruker lang tid se. staten lar deg ikke slippe unna så lett. det kan jeg love deg! jeg skulle søke om betalingsutsettelse og ringte på mandag. fikk beskjed om at jeg måtte vente til det kom et krav fra dem før jeg kunne søke. dette kunne ta opptil 3mnd så om jeg da får et krav om 3mnd'er og søker er det sikkert noen måneder behandlingstid så da går det vel et år før du betaler Nope den har ganske kort frist faktisk, men ringer du så får du delt den opp i 500 kr/mnd uten å si noe annet en: Kan jeg få delt den opp pga litt dårlig med penger til hele bota nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Det går helt fint å dele den opp =) Da jeg fikk 6500 delte jeg det opp til 1000 kr i mnd, funker fjell det ! Ihvertfall som lærling som jeg også er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå