Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

syns det er omtenksomt av Stramvaier å selge denne jeg, så får en annen sjangsen til å vite hvordan det er å dra inn pokaler på vært treff man er på også :D:lol:

Angående prisdebatten så har jeg ikke lyst til å si annet enn at det imponerer meg at det er folk her i tråden som påstår at 350 000 ikke er mye penger når man ikke bor hjemme hos mor og far. Virker litt "stikk motsatt av virkeligheten" å påstå noe slikt...

Sier ikke at 350 ikke er mye penger, men hva får du for de kr i dag??

Legger ved en liste av godting du får for 350

http://www.finn.no/finn/car/newcar/obje ... 5120110214

http://www.finn.no/finn/car/newcar/obje ... 7220110301

http://www.finn.no/finn/car/newcar/obje ... 2520110101

Er jo ikke mye å trakte etter detta #-o#-o

Og en M3 i denne standen vil jo bare øke i pris,

for 10 år siden fikk jeg 200000 for en 100% strøken M3 89 mod med 129Tkm.

Prøv å finne en i dag??

Så Babjorn, å kjøpe en strøken M3 til 350 kan være en like god investering som å pusse opp huset..

Å kjøpe en støken ORIGINAL M3 kan være en god investering ja, men det er jo ikke denne så den blir ikke veldig mye dyrer med årene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De som er missunnelige og ikke klarer å bygge noe slikt selv eller har råd til å kjøpe noe slikt hater noen som har så strøken bil, det er desverre slik mange er. Men, "If you got haters, you are doing something right!"

La merke til et par ting på bilen din Vaier som etter min mening ville gjort den penere;

-Orginale nyrer

-Bort med lykte lister

-Mer senk forran

Men det går vel ikke lavre det K-Sport greiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe er noen som mener det samme som deg der Larsen når det gjelder lyktelistene og nyrene. Men heldigvis har vi alle samme forksjelige smak og jeg liker den best med den fronten som er nå ;)

Når det gjelder senken så er det mulig å skru den lenger ned men da må man nok kappe bort fjørskåla og det har jeg egentlig ikke lyst til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

du terje, jeg må bare si en ting, jeg ble litt bitter når jeg såg annonsen på finn.no.. du husker vi pratet på tlf tidligere i sommer angående bilen, jeg spurte om du var villig til å diskutere prisen litt. da sa du konsekvent nei... hadde du sagt den prisen som den står til nå, den gangen vi pratet så hadde jeg kjøpt den! men nå har jeg handlet en annen en :)

du får ha lykke til med salget! ser ut som utrolig fin bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er missunnelige og ikke klarer å bygge noe slikt selv eller har råd til å kjøpe noe slikt hater noen som har så strøken bil, det er desverre slik mange er. Men, "If you got haters, you are doing something right!"

La merke til et par ting på bilen din Vaier som etter min mening ville gjort den penere;

-Orginale nyrer

-Bort med lykte lister

-Mer senk forran

Men det går vel ikke lavre det K-Sport greiene?

Er det dette som gjør at du brukte de 4 forige sidene på å kritisere pris, delevalg og annonsebilder mens du framhevet din egen bil? [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...