Stramvaier Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Ja, men reiser til USA 9. mars og blir der ut resten av mars, når er Gatebil da? Ellers får du pelle deg nedover en dag etter du har tatt den ut for sommeren da vettu, hehe.edit: De stolene du har kjøpt tenkte jeg å få tak i til min E30 men de er visst super-skjeldne. Recaro har en serie som heter "speed", de er helt like minus M-striper og at Recaro står øverst på setet.. Satser antakelig på de jeg Messen er fra 6-8 Mars så da rekker du det. hehe USA ja det hørtes ikke vondt ut gitt... Ja å få tak i orginale SE stoler er ikke enkelt. men som du sier så er speed så godt som lik, og det er mye lettere å få tak i så det er ikke et dumt valg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 er blitt sinnsykt bra den m3'n din nå stramvaier! men er det nødvendig med 800cc dyser da? Takker for det. Nei er ikek nødvendig med så store dyser. men jeg har 4 stk nye 820 cc dyser liggene så da blir det til at jeg bruker dem og siden jeg skal kjøre E85 så må jeg ha større dyser enn orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 En liten oppdatering. Kom en ny pakke fra KOED i dag men et par godsaker oppi må jeg si, hehe 4 Stk Røde Sport Evo seler. ååå som jeg gleder meg til å få dem inn. Takker KOED for en meeeeeget god handel Har også fått byttet bremseskjold bak, hjullager bak og håndbremsband bak denne uka, så har fått gjort litt. Har desverre ikke fått begynt på Autronicen enda siden jeg må kunne kjøre bilen av og på hengeren når jeg skal på Gatebil Messa. Så det får jeg kjøre i gang med etter at bilen kommer hjem fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Se der ja! Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 Ja tror dette blir groomt Onkel. Får ta meg litt mere fri til uka så jeg får montert dem. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Her kommer litt bilder av de røde selene ferdig montert og litt bilder av bilen min på Gatebil messa på Lillestrøm nå denne helgen Flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 AAAH... Hadde gjort MASSE for å få stå ved siden av deg med Breitbauen i helga ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Her kommer noen til Er en del like bilder men slik blir det når bilen står på samme sted en hel helg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 AAAH...Hadde gjort MASSE for å få stå ved siden av deg med Breitbauen i helga ass.. Ikke dårlig at noen ville gjort masse for det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Yeah... Hadde vært kult å stilt ut på messa gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Syke, syke bilen Overgrom som vanlig den her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Yeah... Hadde vært kult å stilt ut på messa gitt.. Det er bare å melde seg på til neste år det da Breitbau så kommer du med;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Syke, syke bilen Overgrom som vanlig den her ! Takker så mye for det Anders synes det ble masse flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Går det idet hele tatt an og ta dårlige bilder av bilen din da? Har mine tvil Men de bildene du har rammet inn ved siden av bilen, er det vanlige "veggbilder"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Den bilen din er helt utrolig digg! Selv om det er tre ting jeg ville gjort annerledes med den: Fjerna lyktelistene, bytta baklyktene til orignalsota og så er jeg ikke helt med på fargen på felgene. Men uansett dritfet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå