///Magnus Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Finnes det muligheter for oppdatering av software til navi og/eller kjørecomputer? Ikke kart altså, men selve softwaren/brukergrensesnittet. Er dete evt noe en kan be et BMW-verksted fixe?
TommyL Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Firmware til navi kan du laste ned og oppdatere selv.... http://www.x5world.com/navigation-syste ... lable.html
haugejan Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Har du fått testa 29.1 versjonen? Har 28 på min nå, og lurte på om eg skulle legge inn 29.1.
TommyL Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Jeg har også 28...har ikke testet 29.1 enda. De sier det eneste man kan merke av forbedringer er at ankomstiden stemmer bedre. Så jeg har ikke giddet å oppdatere. Hadde håpet på varsling av POI, men dengang ei...
///Magnus Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 Takk for det. Hvordan funker det her da? Bare å brenne det på en CD og putte den i navien? Sorry om jeg spør teit, men det her har jeg overhodet ikke peil på. Har ikke hatt, eller brukt navi før nå. Hvilke endringer gjør det her da? Blir menyene på skjermen anneledes? Jeg mener, har det her en innvirkning inne på CD-skifter-, TV-, kjørecomputer-, navi-menyene. Aner ikke hvilken firmware jeg har nå. Hva er egentlig firmware? Kontra software? Merker jeg er rimelig blank på dette temaet...
haugejan Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Er bare å brenne CD'en for så å sette den i navi enheten. Pass på å ikkje slå av tenninga under oppgraderinga. Firmware og Software er for så vidt same sak. Noen kaller det firmware, mens andre kaller det software. Menyen er ganske like, men det har kom noe ny funksjonalitet med versjonene.
Kjennern Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Bor du i Oslo kan du få den CDen jeg nettopp brukte. Funka som bare det.
AC Schnitzer Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Er ikke firmwaren den som ligger i bunn og grunn og kjører, mens sofware er tilleggsprogram? Er vel ikke mye software på slikt.
larserso Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Hvordan finner man ut hvilken firmware man har?
Kjennern Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Trykk på SET, da skal det står øverst til høyre var det vel. Feks for MK3 3-1/60. Bare et eksempel dette da.
///Magnus Skrevet April 16, 2007 Forfatter Skrevet April 16, 2007 Bor du i Oslo kan du få den CDen jeg nettopp brukte. Funka som bare det. Takk for det, men er jo like greit å brenne den ut.
///Magnus Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Du, lurer på om jeg skal benytte meg av tilbudet ditt likevel jeg... Har lest om flere som tydligvis har hatt litt problemer med å få brent ut dette riktig, så greit å bruke en CD som garantert funker. Om du har den fortsatt da..? Kan jo evt avtale nærmere på PM.
larserso Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Dette er jeg også helt blank på, så håper det er ok om jeg kaster meg litt på denne tråden her. Når jeg går inn på 'set' så står det oppe til høyre 'SW 4-1/20'. Vil det si at jeg har versjon 20 og muligens vil få bra utbytte av å bytte til 29? Noen her som har hatt problemer med brenning og innstallering? Kan man evt. resette om det går skeis? Ser på X5world at de brenner med Alcohol, men noen har hatt problemer.
Kjennern Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Jeg mounta imaget fra X5world i Deamon tools og tok en CD copy i nero. Funket utmerket. Orka ikke å legge inn Alcohol 120%.
larserso Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Har funnet en versjon som ser ut til å la seg laste ned nå på bmwsw3.uw.hu (hvornåenndeter) Er firmware avhengig av region så om man laster ned en US-versjon vil det gi krøll med en Europa-versjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå