S.Arnesen Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 520'en skal ihvertfall få prøve seg noen runder, selvom den ikke er noen racer.... Drit moro uansett hvordan motor man har...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Gleder meg til å piske E30'en litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 hehe... blir nok bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Det er vel ikke kun de som er aktive på bimmers som kommer inn på treffet vel? Jeg har bestilt hotell i dag, og vi er 4 stk inkl meg. (Kun meg som er aktiv på forumet) Det kan vel ikke være noe problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Var ikke noe problem i fjor iallefall.. Var iallefall en bekjent av meg som fikk kjøre, som registrerte seg på bimmers i senere tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 bare ett forslag til de som planlegger dette. kan dere lage en plakat i a4 format? enten som dere trykker opp, eller som vi kan printe ut.Så kan vi som vil teipe plakater i rutene og reklamere? har mange kamerater her i sarpsborg som gjerne reklamerer for dette:) Blir neppe behov for noen stor promotering. Ifjor var det stappfullt og tviler veldig på at interessen er noe dårligere iår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Det er vel ikke kun de som er aktive på bimmers som kommer inn på treffet vel?Jeg har bestilt hotell i dag, og vi er 4 stk inkl meg. (Kun meg som er aktiv på forumet) Det kan vel ikke være noe problem? Hvis du leser innlegget til Kjetil, så står det at alle BMW som går igjennom teknisk, får kjøre. Går ikke utifra at prøveskilt aksepteres heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 bare ett forslag til de som planlegger dette. kan dere lage en plakat i a4 format? enten som dere trykker opp, eller som vi kan printe ut.Så kan vi som vil teipe plakater i rutene og reklamere? har mange kamerater her i sarpsborg som gjerne reklamerer for dette:) Blir neppe behov for noen stor promotering. Ifjor var det stappfullt og tviler veldig på at interessen er noe dårligere iår ville da tro at all promotering er god promotering.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 ville da tro at all promotering er god promotering.... Som Dr_S skrev, så var det stappa i fjor. Da var det riktig nok bare et kveldstreff, så vi har plass til flere i år, men jeg tror det er begrensa behov for reklame. Blir det veldig få forhåndspåmeldte vil det selvfølgelig bli tatt noen grep for å gjøre det kjent, men på nåværende tidspunkt er det ikke noen grunn til å reklamere utenfor forumet. Husk at dette er det største BMW-forumet i landet. Det er heller ikke ment som noe publikumarrangement.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hvordan er opplegget for dette treffet egentlig? Er det et rent "kjøretreff" eller vil det også bli en opp-lining av biler så man kan gå og se på utstyret til de andre medlemmene og slå av en prat? Har ikke hjerte til å piske bilen rundt en bane, men vil gjerne komme en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Det er hovedsaklig et kjøretreff, og vi har begrenset parkeringsplass utenom depoet - hvor kun biler som skal kjøre skal stå. Det blir noe plass til andre, men vi vil ta litt betalt for dere som skal se på også. I depo blir det selvfølgelig mulig å beundre andres redskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Prøveskilt av forhandlertypen kan godtas hvis det søkes spesiellt om dette på forhånd. Det må da litt dokumentasjon til for at dette kan godkjennes. Evt henvendelser om dette sendes på PM til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Det er hovedsaklig et kjøretreff, og vi har begrenset parkeringsplass utenom depoet - hvor kun biler som skal kjøre skal stå. Det blir noe plass til andre, men vi vil ta litt betalt for dere som skal se på også.I depo blir det selvfølgelig mulig å beundre andres redskap. Dvs at vi ikke har hele parkeringsplassen fra kafeteriaen til gocartbanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Dvs at vi ikke har hele parkeringsplassen fra kafeteriaen til gocartbanen? Det kommer litt an på evt. go-kartarrangement hvor mye plass vi får, men det holder nok uansett. 150-250 biler klarer vi nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Det er vel ikke kun de som er aktive på bimmers som kommer inn på treffet vel?Jeg har bestilt hotell i dag, og vi er 4 stk inkl meg. (Kun meg som er aktiv på forumet) Det kan vel ikke være noe problem? Hvis du leser innlegget til Kjetil, så står det at alle BMW som går igjennom teknisk, får kjøre. Går ikke utifra at prøveskilt aksepteres heller. Ja er bare jeg som skal kjøre, de 3 andre er bare med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå