sondre Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Her er noen bilder av dieselpurka med sommerpumps på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Så ut som en strøken bil Noen vidre planer for den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Finfin bil Noen bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Den ser bra ut på bildet, men ikke gå for nærme da kommer all steinsprut og slitte lakk detaljer til syne... Skal se om jeg får tid til å legge inn/ta noen bilder av interiøret snart. Har ingen umiddelbare planer videre - den skal snart ha inspektion II og da må bakbremsene byttes pluss noen lister på dørene (for å bli kvitt litt ulyd). Et ønske jeg har er å få bedre lyd i bilen - Håpet er at det holder å bytte til noen bedre høyttalere... Litt OT: Hvordan oppretter man bildegalleri her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Flott bil! Regner med at det er 18" hjul? Vurderer nye sommerhjul til min også, men får ikke helt bestemt meg for hva som ser bra ut. Når det gjelder lyd i bil, er jeg også interessert i å få gjort noe med det. Så hvis du finner en bra løsning, skriv gjerne litt om det her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Nydelig bil! E39 facelift gjør seg godt i sølvmetallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Jepp - 18'' (replica felg - m5 tror jeg) med 235/40-18 Dunlop SportMaxx. Skal melde fra om jeg gjør noe med lyden - er ikke noe som ligger langt oppe på todo listen min for øyeblikket, men time vill sjhove. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå