pallen Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Jeg er veldig interresert i fly, og tror nok det kan være andre her i forumet som også har den lidenskapen. Da vil jeg anbefale en tur innom flightlevel350.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Bra vi er flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Absolut en interessant side... jeg savner litt flere eldre fly fra WW1/2, men bevares det er mye morsomt å se på denne siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 JCVold er sikkert det.. Selv er jeg litt intr., men det går mest på bilder, film, konstruksjon og hvordan ulykker med fly skjer osv(Discovery Channel ) akkurat nå så tenker jeg WTC når jeg hører fly.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 En til som er Flygal her Har tenkt og utdanne meg som motoringeniør og jobbe med flymotorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Kjekt og se at det er mange andre med interressen her, vi må jo ikke glemme at BMW begynte og lage flymotorer før de lagde biler! Da er det bare og minne på flystevnet som går av stabelen 2-3 juni på Sola flyplass i forbindelse med 70års jubileumet av flyplassen. Norsk, Svensk og Dansk Dakota DC-3 kommer, så det blir anledning til og kjøpe tur med DC-3! Jeg liker vel best DC-9 og MD-80 familien, Boeing 707, 737-200, og det er så mange at det blir for mye og skrive... Synd de ikke flyr "Mad dogs"(MD-80serien) innenlands lenger, men bare på Domestic flights... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Joda, seilflyger og flymekaniker her. Også er jeg screener på airpics.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halla Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 joda fly er kult Holder på med PPL-A http://home.no.net/yorn75/vof/popups/lnfag.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Hehe, har jobba som flymek på Boeing 737 og Super Puma helikoptre i 7 år, men kom meg vekk fra den industrien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Godt jeg ikke er alene om interessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 holder det med å fly rc fly? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Stor interesse for fly-. Så Geek at jeg til og med drar på planespotting i ny og ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 planespotting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Rett og slett og tite på fly Noen registrere til og med reg numer på maskinene, men dette ser jeg ikke helt poenget med. Det finnes forresten mange fine steder inntil rulebanene på Gardermoen man kan ta fine bilder av fly som letter og lander nære deg. Men dette er IKKE en sosialt akseptert hobby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 jaha... nå er jeg kanskje dum som spør, men hva er poenget med det? jeg er bmw fan delux, men jeg står ikke å skriver ned skiltnummer på rv109 fordet... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå