StigJ Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Ja Kickerkassene spiller meget bra. Prisen på den har du helt rett i. Men husker ikke prisen på ampen. Men du har i alle fall nok effekt Hankook De funker bra med mindre forsterker enn din og. Men klart at jo mer jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drift88 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Heisann:)Jeg har akkurat montert denne:Pioneer TS-W3004SPL i min E34. Å jeg kan si med hånda på hjerte at dette er den beste subben jeg har hatt:) Dn koster litt under 2000kr hos bilradiospesialisten. Du kan sikkert få dn billigere andre steder.. Har montert dn i bassreflekskasse 47 liter:) Lykke til videre:) mvh Stig har denne jeg og, funker fenomenalt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drift88 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Heisann:)Jeg har akkurat montert denne:Pioneer TS-W3004SPL i min E34. Å jeg kan si med hånda på hjerte at dette er den beste subben jeg har hatt:) Dn koster litt under 2000kr hos bilradiospesialisten. Du kan sikkert få dn billigere andre steder.. Har montert dn i bassreflekskasse 47 liter:) Lykke til videre:) mvh Stig har denne jeg og, funker fenomenalt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoste3 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 kjøp rockford fosgate power series woffers for eksempel T2 då har du anlegg med enooorm trøkk i til ikkje so altfor mykje peng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Heisann:)Jeg har akkurat montert denne:Pioneer TS-W3004SPL i min E34. Å jeg kan si med hånda på hjerte at dette er den beste subben jeg har hatt:) Dn koster litt under 2000kr hos bilradiospesialisten. Du kan sikkert få dn billigere andre steder.. Har montert dn i bassreflekskasse 47 liter:) Lykke til videre:) mvh Stig Får den for 1500 på thorshov, har bare posetive ting å si om disse subene, har 2stk i bilen min og det fungerer veldig bra . Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_E36 Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Har en Pioneer TS-W3004SPL bak meg nå.. Har ikke testa den i bil enda, men skal testes snart håper jeg.. Den durer iallefall veldig bra på rommet mitt. Bra pris også, 1499 på Torshov. har samme sjøl med blaupunkt forsterker 4 kanals.. heftig bass for grei pris. kompis av meg har 2 sånne + pioneer digitale forsterkere,han klarte 139DB på db drag`en på hellerudsletta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 gjør d enkelt....cadence wild beast en slik 12" med en sterk nok forsterker spiller både dypt, og kraftig. Ligger en del tester av den ute på nett, og den får veldig bra vurderinger. koster vel 4000,- ny, men jeg fikk dem for 2000,- pr stk. nye så alt er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 gjør d enkelt....cadence wild beast en slik 12" med en sterk nok forsterker spiller både dypt, og kraftig. Ligger en del tester av den ute på nett, og den får veldig bra vurderinger. koster vel 4000,- ny, men jeg fikk dem for 2000,- pr stk. nye så alt er mulig Ikke nå lengre.. nå er vi tomme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå