Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette er jo frekt, men det er jo ikke den bilen han selger...

Les annonsen.

Hvorfor kjøpe bmw når du kan kjøpe en Audi!?!?!

1994 modell audi 80 selges. Fin bil! Årsavgift er betalt og bilen ble eu godkjent oktober 2006! Den har 18" sommerhjul og 15" pigg vinterhjul. Bra dekk på begge settene! Bilen er godkjent senket i vognkort. Bilen kan selges rimligere uten sommerhjulene. Kom med bud!

Selger en stakkars audi jo

:roll:

er jo ikke det som er poenget her!! poenget er at han har avbildet bimmer'n til trådstarter....!

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

makan til frekkhet... bruke noen andres bil for å selge... Det er "greit" hvis det er arkiv-bildet.. er jo ikke samme merke en gang...

skjønner ikke vitsen med å gjøre slik heller......

i følge tlf nr så er det

Roger Johansen

Kvernberggata 17, 3510 Hønefoss

971 27 898

Kart

han har faktisk med bilde av sin egen bil... likte første bilde bedre.. :lol:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 966#bilder

Skrevet

Bare å ringe ham og be han fjerne bilde og til slutt hilse fra meg og si at det er en av de latterligste "seriøse" salgsannonser jeg har sett det siste året :) Han kan levere rulatoren på skroten..

Skrevet

Er jo ganske sleipt i alle fall å bruke andre sin bil... Har bedt han om å fjerne bildet, men det var ikke han som hadde laget annonsen det var broren hans.... Og eneste plassen det bildet av min bil ligger ute er jo faktisk her på bimmers.

Skrevet

"Hvorfor kjøpe bmw når du kan kjøpe en Audi!?!?!"

...Spør han folk som har søkt etter BMW 3-serie på autodb.no :roll:

Tror han det hjelper på salget av den gamle 80'en, å ha bilde av en mye penere E36 der? :P

Skrevet
Er jo ganske sleipt i alle fall å bruke andre sin bil... Har bedt han om å fjerne bildet, men det var ikke han som hadde laget annonsen det var broren hans.... Og eneste plassen det bildet av min bil ligger ute er jo faktisk her på bimmers.

kan han ikke få brorenhans til og slette det da?

er sikkert han selv men han tørr ikke å inrømme det;)

så han har faktisk gått inn her og tatt et bilde av bilen din her han da? da kunne det jo egentlig ha vært hvem som helst her inne som kunne ha fått bilen sin i den annonsa da?

Skrevet

Og hvem er dum nok til å kjøpe en stygg Auda som fra fabrikk ser ut som den er kjørt hardt i en murvegg i stedet for en strøken BMW som de tror det er annonse for?

Tror nok mange ler MED deg her Berre83 og av han som selger.

Skrevet
Dette var frekt gjort. Det er jo heller ikke lovlig å bruke andre sine bilder offentlig uten tillatelse.

Desverre ingen lover som forbyr det, når bildet ikke er beskyttet av opphavsrett, og du selv har lagt det ut her på forumet...

Skrevet
Dette var frekt gjort. Det er jo heller ikke lovlig å bruke andre sine bilder offentlig uten tillatelse.

Desverre ingen lover som forbyr det, når bildet ikke er beskyttet av opphavsrett, og du selv har lagt det ut her på forumet...

Oja. Det må vel være copyright'et for at det skal være ulovlig. Da beklager jeg min uttalelse. Men likevel så burde det ikke være lov å bruke andre sine biler i en salgsannonse og i tillegg rakke ned på den.

Skrevet

skjønner ikke hvorfor folk med audi o.l. legger bilene sine under BMW! tror de at folk som søker på bmw egentlig er ute etter audi?? Og i tillegg ha bilde av en bmw i annonsen sin. Idiot. Han kan ha bildet av bilen din der hvis han vil. Ingen lov som forbyr det, men frekt er det ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...