336mik Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Siden jeg må ta i et tak inne i huset,så kan vel jeg få litt hjelp ute også. Ulempen var at det kom snø i dag,så jeg måtte stå opp og kjøre dama en tur,men den blir jo snart borte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Hehehe... betyr denne likestillingen at man kan snu poenget også ?... så hvis min bedre halvdel ikke behøver å hjelpe meg med bilen slipper jeg også å ta del i husarbeidet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 hehe, jeg ser helst at jeg får skru aleine, og at hu styrer på i huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg foretrekker at hun både styrer i huset og fikser bilen jeg da. Jeg er nok ganske lat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg foretrekker at hun både styrer i huset og fikser bilen jeg da. Jeg er nok ganske lat. Hvis det hadde vært en mulighet hos oss ville det ha vært helt genialt, men det er nok jeg som må fikse bilen og hjelpe til i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg foretrekker at hun både styrer i huset og fikser bilen jeg da. Jeg er nok ganske lat. Du er ikke lat, men bortskjemt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Dessverre er det bare ønsketenking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Faan, må ta huset og bilen jeg. Men så sipper jeg maset også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 pleier faktisk å få hjelp nå og da selv også... om det er bra eller dumt er ,litt opp og ned da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Er forøvrig ikke så mye å gjøre i huset da. Kommer ei "husmor" og shiner det hver 14 dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Stort sett jeg som tar bil og dama det andre, men hu er bilinteressert nok til at hu gleder seg mer til å innrede garasje/verksted (som er i mine planer) enn å innrede hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg foretrekker at hun både styrer i huset og fikser bilen jeg da. Jeg er nok ganske lat. Blir gjerne sånn når man bor hjemme hos moren sin.... Eller fant du deg ei ny mor..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå