Mons1 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Heisann! Hvordan er det å handle fra KOED? Slik jeg forstår det, så er dette et dansk nettbutikk. Kan man handle med VISA? Hvordan er kvaliteten på delene fra KOED? Erfaringer!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 NÅ er det på tide å søke! tredje tråden denne uka - og det er 100 fra før. tilbake til spørsmålet. KOED er fra danmark Jepp, du betaler med kort Kvaliteten er god, sef dårligere på uorginale varer som vanlig frakta kommer fort. TNT kjører to ganger i uka mellom koed og døra di det jobber forresten 2-3 normenn på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Ok! Konklusjon: - KOED er Dansk og prisene på siden deres oppgis i DKR uten Dansk moms. - Du betaler forskudd med kort eller overfører penger på konto - Deler er uorginale med litt lavere kvalitet enn orginale - De er rask å levere - Man må legge til 25% mva pluss fortolling som koster ca. 165kr Når kvaliteten er "litt dårligere enn orginal", hva vil dette bety for meg som ønsker å kjøpe Casterstag med foring til en E34. Er dette noe som jeg kan stole på og som har riktige mål og stivet? RS NÅ er det på tide å søke! tredje tråden denne uka - og det er 100 fra før.tilbake til spørsmålet. KOED er fra danmark Jepp, du betaler med kort Kvaliteten er god, sef dårligere på uorginale varer som vanlig frakta kommer fort. TNT kjører to ganger i uka mellom koed og døra di det jobber forresten 2-3 normenn på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 De selger orginale varer også... Bruk søkefunksjonen du, så slipper du å stille masse spørsmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Når kvaliteten er "litt dårligere enn orginal", hva vil dette bety for meg som ønsker å kjøpe Casterstag med foring til en E34. Er dette noe som jeg kan stole på og som har riktige mål og stivet? Kvaliteten er dårligere på uoriginale deler (som nesten alltid)... originale deler er originale deler. Dette er en tilsvarende tråd som kun er to dager gammel... og den burde kunne gi deg svar på dine spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå