Oak Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Den som bare hadde litt penger til overs... http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=1463506 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Har ikke den der vært til salgs i sånn ca flere år snart? Er LEEENGE siden første gang jeg så den til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Ja den der har stått i ihvertfall 2år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Den er hot hvertfall, den mest riktige fargen på E46 M3!!! Phoenix gelb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 ja denne har stått leeeeeeeeeeenge. Må være noe med den som gjør at ingen er villig til og kjøpe. Kanskje det er nettopp fargen som avskrekker. Jeg for min del ville blitt skeptisk av det faktum at den har stått så lenge tilsalgs. Ikke det at det er en problemstilling for meg sånn helt enda men kan jo drømme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg synes også denne fargen er fin...men kundegruppen blir jo ganske redusert, iom at mange ikke våger å gå for en litt uvanlig farge. Og E46 M3 er jo ikke en lettsolgt bil i utgangspunktet heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 syntes også jeg har sett den stått der en stund:P men er fin bil med fin farge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Men jeg syntes kanskje det var litt vagt med "kun" 450HK i en E46 M3 med Kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Bare regna med det var den bilen det var snakk om når det var snakk om stått lenge til salgs:p Men for all del, råå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Kongerå..Ville vurdert denne hvis jeg var så heldig og skulle handla meg e46 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Men jeg syntes kanskje det var litt vagt med "kun" 450HK i en E46 M3 med Kompressor. Jeg tror nok dette er vanlig effekt, hvis det er stage 1...ESS oppgir vel 460 HK ved 5 PSI...er jo ikke rare ladinga. Litt variasjon mellom ulike fabrikanter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Åååå fy fa** for en heftig bil!.. Vinner jeg Jackpot imorra, står den i garasjen på mandag! Men hvordan er det med slitasje på motoren med tanke på det kompressorkittet?? Er jo fullt klar over at M-motorene er tåler sykt mye og kan trimmes ganske kraftig.. Men er det helt bra for motoren, trenger den extra vedlikehold og slitasje skifte?? Føler det bare er litt "unødvendig" om jeg tør si det, å sette på et sånt kit på en så grom bil i utgangspunktet... er litt orginal-patriot jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Det er en kar i fra trøndelagen som har denne.. flink kar. men 600 store for en bil som tidligere har vært kræsja er drygent spør du meg.. alt er jo selvfølgelig byttet ut, men den har uansett vært kræsja.. han er oppretter og lakkerer han som har den. en kompis som harvært på prøvetur i denne, var vist helt sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Kjedelig farge på den bilen der. Er det uproblematisk for drivlinje med 450 hester ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Kjedelig farge på den bilen der. Er det uproblematisk for drivlinje med 450 hester ? Vil tro drivlinjen tåler det greit, men kjedelig farge`?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå