Gå til innhold

Fet M3 til salgs!

Oak
 Share

Anbefalte innlegg

ja denne har stått leeeeeeeeeeenge. Må være noe med den som gjør at ingen er villig til og kjøpe. Kanskje det er nettopp fargen som avskrekker. Jeg for min del ville blitt skeptisk av det faktum at den har stått så lenge tilsalgs. Ikke det at det er en problemstilling for meg sånn helt enda :wink: men kan jo drømme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også denne fargen er fin...men kundegruppen blir jo ganske redusert, iom at mange ikke våger å gå for en litt uvanlig farge.

Og E46 M3 er jo ikke en lettsolgt bil i utgangspunktet heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg syntes kanskje det var litt vagt med "kun" 450HK i en E46 M3 med Kompressor.

Jeg tror nok dette er vanlig effekt, hvis det er stage 1...ESS oppgir vel 460 HK ved 5 PSI...er jo ikke rare ladinga. Litt variasjon mellom ulike fabrikanter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå fy fa** for en heftig bil!.. Vinner jeg Jackpot imorra, står den i garasjen på mandag! :D

Men hvordan er det med slitasje på motoren med tanke på det kompressorkittet?? Er jo fullt klar over at M-motorene er tåler sykt mye og kan trimmes ganske kraftig.. Men er det helt bra for motoren, trenger den extra vedlikehold og slitasje skifte??

Føler det bare er litt "unødvendig" om jeg tør si det, å sette på et sånt kit på en så grom bil i utgangspunktet... er litt orginal-patriot jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kar i fra trøndelagen som har denne.. flink kar.

men 600 store for en bil som tidligere har vært kræsja er drygent spør du meg.. alt er jo selvfølgelig byttet ut, men den har uansett vært kræsja.. han er oppretter og lakkerer han som har den. en kompis som harvært på prøvetur i denne, var vist helt sinnsykt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...