Gå til innhold

Hvem kommer 18mai på rudskogen?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Førermøte for sent ankomne blir kl 1200.

Er det virkelig så ille å måtte gå glipp av ett par timers søvn for en gangs skyld? Når jeg drar på biltreff i f.eks Sverige eller til Våler, så pleier jeg å dra midt på natten. Sove kan man gjøre i grava! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så ille å måtte gå glipp av ett par timers søvn for en gangs skyld? Når jeg drar på biltreff i f.eks Sverige eller til Våler, så pleier jeg å dra midt på natten. Sove kan man gjøre i grava! :wink:

Problemet med å stå opp tidlig akkurat -den- dagen, er jo det at det er 17. mai dagen før, og tid for familie og venner. Det å da legge seg i ni-tiden, for å stå opp og kjøre kl 04:30 kan da være litt hardt.

Jeg skjønner selvsagt hva du mener, for hvis det hadde vært en hvilkensomhelst annen dag i året (omtrent), så hadde ikke det vært noe problem å legge seg i ni-tiden på kvelden dagen før.

Menne.. Da kan jo dere østfoldinger få kjørt fra dere litt før vi andre kommer da ;) Dere har jo ikke mange meterne å kjøre til Rudskogen akkurat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å stå opp tidlig akkurat -den- dagen, er jo det at det er 17. mai dagen før, og tid for familie og venner. Det å da legge seg i ni-tiden, for å stå opp og kjøre kl 04:30 kan da være litt hardt.

Man kan legge seg f.eks kl 2400. 4,5 timer søvn går for en gang skyld!? Du kan sove ut på 19. mai i stedet.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal feire 17.mai på Notodden med familie og barn iår, så må kjøre derfra. Enig med Bjørn at førermøte nr 2 kan være kl 09, hvis det skal være kl 12, så er man jo ikke utpå banen før ca kl 13. Så det blir litt trist med 3 timers kjøring bare..

Sikkerhetsmessig sett er det vel bedre med uthvilte sjåfører på et banetreff enn folk som skipper et par timer med søvn for å rekke et førermøte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...