valrun Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Jeg skal prøve å ta en tur innom iallefall. Prøve å ta litt bilder. Vil det koste noe for tilskuere? Har ikke noe å kjøre på bane med. Må nok låne damas Golf for å komme meg dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-- Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 jeg kommer om jeg får ferdig m5èn.. satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Jeg kommer en tur, og skal også kjøre Men kl 0730 var jæævlig tidlig da, jeg skal kjøre fra Notodden liksom... Når blir førermøte nr 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Førermøte for sent ankomne blir kl 1200. Er det virkelig så ille å måtte gå glipp av ett par timers søvn for en gangs skyld? Når jeg drar på biltreff i f.eks Sverige eller til Våler, så pleier jeg å dra midt på natten. Sove kan man gjøre i grava! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Jeg lurer litt på å dra med bilen dit på utstilling!! så kunne dere fått sett hvordan det fungerer med joystick-styring Banekjøring er vel ikke lov for meg uansett så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Ja, det hadde vært morsomt å sett! Jeg dukker selvfølgelig opp tidlig! Får heller ta en øl mindre 17.mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 håper jeg har bil til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Jeg kommer! Håper jeg blir ferdig med e30`n og får kjørt den inn, ellers så kommer jeg uansett med e46`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Tror jeg skal ta turen i alle fall, har vært der de to siste åra...Men er ikke sikker om jeg skal kjøre på banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Førermøte for sent ankomne blir kl 1200. Er det virkelig så ille å måtte gå glipp av ett par timers søvn for en gangs skyld? Når jeg drar på biltreff i f.eks Sverige eller til Våler, så pleier jeg å dra midt på natten. Sove kan man gjøre i grava! Problemet med å stå opp tidlig akkurat -den- dagen, er jo det at det er 17. mai dagen før, og tid for familie og venner. Det å da legge seg i ni-tiden, for å stå opp og kjøre kl 04:30 kan da være litt hardt. Jeg skjønner selvsagt hva du mener, for hvis det hadde vært en hvilkensomhelst annen dag i året (omtrent), så hadde ikke det vært noe problem å legge seg i ni-tiden på kvelden dagen før. Menne.. Da kan jo dere østfoldinger få kjørt fra dere litt før vi andre kommer da Dere har jo ikke mange meterne å kjøre til Rudskogen akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Er det ikke mer kurrant med førermøte kl 9? Så har man en time på seg til å komme i orden etc. Slikt som det er på BMWCCN treffene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Problemet med å stå opp tidlig akkurat -den- dagen, er jo det at det er 17. mai dagen før, og tid for familie og venner. Det å da legge seg i ni-tiden, for å stå opp og kjøre kl 04:30 kan da være litt hardt. Man kan legge seg f.eks kl 2400. 4,5 timer søvn går for en gang skyld!? Du kan sove ut på 19. mai i stedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 håper jeg har bil til da! Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Førermøte for sent ankomne blir kl 1200. Er det virkelig så ille å måtte gå glipp av ett par timers søvn for en gangs skyld? Når jeg drar på biltreff i f.eks Sverige eller til Våler, så pleier jeg å dra midt på natten. Sove kan man gjøre i grava! Jeg skal feire 17.mai på Notodden med familie og barn iår, så må kjøre derfra. Enig med Bjørn at førermøte nr 2 kan være kl 09, hvis det skal være kl 12, så er man jo ikke utpå banen før ca kl 13. Så det blir litt trist med 3 timers kjøring bare.. Sikkerhetsmessig sett er det vel bedre med uthvilte sjåfører på et banetreff enn folk som skipper et par timer med søvn for å rekke et førermøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 blitt vant til å bare sove 4 timer rett som det er jeg. men så er jeg flyaskift arbider også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå