Gå til innhold

GUUUD for en bil!

///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne er STRØKEN, og Rune vet godt hva han vil ha for bilen..!

Får han ikke det han vil ha er det bare å beholde den. Poenget mitt er at det er kjøperen som bestemmer prisen, og den ER litt drøy, 500.000 er mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen av kransekaken når det gjelder 8-serien... Alpina E31 B12 Coupé 5,7. Den har en V12 motor på 5646 cm3 som yter 416 HK ved 5400 rpm og 570 Nm ved 4000 rpm. 0-100 Km/t klarer den på 5,8 sekunder og topphastigheten er 300 Km/t. Alpina produserte kun 57 stk. og alle har manuelt gear... 8)

Alpina_E31.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig: Det som ødela en ellers ok salgsannonse: Chippet fra 380 til 410Hk.. Javel, det er så enkelt å hente 30hk ekstra fra denne maskinen altså... :roll:

Hva pokker er poenget med å chippe denne? Kan ikke skjønne det jeg heller. At man har hjerte til å gjøre noe slikt er for meg uvirkellig. Slike biler skal være orginale!!

HERREGUD får en klovn... :roll: bilen er vel å regne som orginal fordi om en drar litt mere pulver ut av den gamle dritten... hadde akkuratt maken sjøl.. var til og med samme farge.. min var prod. nr cc00525 og den chipa jeg også... vart mye mere bil å ha for meg etter det!

Har foresten fått tak i motorene av både BMW 850 CSI nr. cc00225 og cc00525 etter att disse bilene har ent sine dager som en verdig BMW klassiker... og dette var ikke ENESTEe-31 med manuell NEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...