Espen M33 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hva med denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1466397;username= Noe sier meg at det er ugler i mosen på en eller annen måte i aden annonsen der... Alt for lav pris til at det kan være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Prisen stemmer faktisk. Ellingsen har vært å sett på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Prisen stemmer faktisk.Ellingsen har vært å sett på den. Hva er det som er galt da? En 95 modell med den kilometerstanden til 180.000,- må jo være et meget bra kjøp om bilen er i grei stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Prisen stemmer faktisk.Ellingsen har vært å sett på den. Hva er det som er galt da? En 95 modell med den kilometerstanden til 180.000,- må jo være et meget bra kjøp om bilen er i grei stand. Dette er vel en amerikansk m3 med "strikk motor"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet April 25, 2007 Forfatter Share Skrevet April 25, 2007 Skal ha en orginal en. Tenkte og bruke maks 230K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Kan kjøpe min e36 om et år, tenkte å bygge om til våren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 ":32pdv3xk]Hun kan nok ikke bare sitte på. Hun må kjøre, men DU kan jo sitte på (Nå er jeg ikke 100% sikker, men mener det er slik...) Tore Diesel: hmm! Ser ut som jeg gikk glipp av en IKKE der i farta du kan kjøre og hun kan sitte på ja! har selv blitt stoppet med en kompis sin utenlandske 750, når han satt på. har også en nabo med hus og kone fra estland som har kjørt i flere år på estiske skilter på sin supra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Prisen stemmer faktisk.Ellingsen har vært å sett på den. Hva er det som er galt da? En 95 modell med den kilometerstanden til 180.000,- må jo være et meget bra kjøp om bilen er i grei stand. Dette er vel en amerikansk m3 med "strikk motor"? Aha, det forandrer saken. Det så jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 du kan kjøre og hun kan sitte på ja! har selv blitt stoppet med en kompis sin utenlandske 750, når han satt på. har også en nabo med hus og kone fra estland som har kjørt i flere år på estiske skilter på sin supra.. Praktisk! Men litt kjipt at alltid dama må være med da Trikse er altså å henge mye i strømstad og finne seg en svensk "brud". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 ":37zj7zj5]Trikse er altså å henge mye i strømstad og finne seg en svensk "brud". Hvis man må henge mye i Strömstad, så er det vel like greit å få seg adresse der, så en kan kjøre bilen selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Er ikke du haldenmann R Andersen? Da regner jeg med du har tenkt den tanken et par ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Hva med en E34 M5? finnes ett par stk av de som oftest på finn.no enten i form av ombygde til en rimelig penge eller originale til noget mere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 ":1dhyhyh8]Da regner jeg med du har tenkt den tanken et par ganger? Joda, det har jeg, men syntest ikke det er verdt bare pga bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Prisen stemmer faktisk.Ellingsen har vært å sett på den. Hva er det som er galt da? En 95 modell med den kilometerstanden til 180.000,- må jo være et meget bra kjøp om bilen er i grei stand. Dette er vel en amerikansk m3 med "strikk motor"? Aha, det forandrer saken. Det så jeg ikke. Hvordan ser du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 kjøp den med "strikk-motor" og kjøp en vanlig m3 motor!! er ikke alt det andre orginal m3 som de bruker å være i norge da?? godkjent m3 for 210-220000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå