2mMy Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 3stk E36 M3.Håper på soooool Hvordan er denne til Jan_Sande? Ellingsen, hadde det gått ann å få sitte på noen runder kanskje?
Ellingsen B. Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 3stk E36 M3.Håper på soooool Hvordan er denne til Jan_Sande? Ellingsen, hadde det gått ann å få sitte på noen runder kanskje? går sikkert fint det..
Steffan C Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Hvordan er denne til Jan_Sande? Ser ihvertfall gul ut .
R Andersen Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg kan gjerne sitte på å filme. ikke noe problem Det er selvsagt i orden. Bare å ta kontakt den 18.!
Lien Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg vil gjerne også sitte på et par runder med en E36 M3, hvis det er noen som er villig til å ofre plass til meg? Mitt mål er å ta en av dere E36 M3 gutta på langstrekka Kan nok bli hardt da dere har bare litt lavere effekt enn meg, lettere bil, og større hastighet ut fra svingen Men på ei anna side så taper dere litt tid når dere girer da.. Jeg har tomat gir som girer maks en gang i løpet av strekka.. hehe
Ellingsen B. Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Langstrekken er så kort så utgangshastigheten man har fra langsvingen har nesten alt å si !
Kjetil Sømme Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Husk at dette ikke er noe race gutter, vi kjører ikke mot hverandre!
Dr_S Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Husk at dette ikke er noe race gutter, vi kjører ikke mot hverandre! Høhø...
hagenisse Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 All aggresiv kjøring vil selvsagt bli svartflagget med en gang. Faktisk vil alle med større motor enn 318is bli svartflagget med en gang.
Kjetil Sømme Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Husk at dette ikke er noe race gutter, vi kjører ikke mot hverandre! Høhø... Rykk frem til start
Quattrokiller Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 All aggresiv kjøring vil selvsagt bli svartflagget med en gang. Faktisk vil alle med større motor enn 318is bli svartflagget med en gang. Flaks jeg har "316" da
Fredrik Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 All aggresiv kjøring vil selvsagt bli svartflagget med en gang. Faktisk vil alle med større motor enn 318is bli svartflagget med en gang. Da blir det kun deg og meg ute på banen da... ... Jeg har imidlertid ikke tid til en Norgestur nå... det er bl.a for mye styr på jobben for tiden...
Dr_S Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 All aggresiv kjøring vil selvsagt bli svartflagget med en gang. Faktisk vil alle med større motor enn 318is bli svartflagget med en gang. Hahaha! Vil det forresten bare vært svart flagg i depot?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå